close
تبلیغات در اینترنت
چرا نام ائمه اطهار عليه السلام در قران نيامده؟
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
درباره مــا
بنده كاربر خيمه گاه امادگي مناظره با وهابيت در هر زمينه و موضوعي را دارم دوستاني كه علاقه به مناظره دارند مي توانند با توافق و انتخاب يك موضوع با ما مناظره كنند موضوع اختياري و در دست خودشان هست
موضوعات
نویسندگان
آرشیو
لینک های روزانه
لینک های دوستان
  • خدایا آرامم کن
  • آیشیک
  • عاشقان مهدی عج
  • خیمه گاه حضرت عباس علیه السلام
  • امام زمان
  • گروه جفاس، جان فدایان امام سعادت
  • فدایی مولا مهدی عج
  • جفاس - JFAC
  • بسیجی نترس
  • پایگاه جامع اطلاع رسانی جبهه ی مجازی
  • علمی پژوهشی
  • سايت مقام معظم رهبري حفظه الله تعالي
  • مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)
  • آنتی وهابی
  • شيعه آرت
  • مکتب الزینب(س)شهرستان رشت
  • یا ابا صالح المهدی ادرکنی
  • ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
  • مسجد امام علی (ع) خرمشهر
  • علی(ع) وارث نبی(ص)
  • کربلایی رسول عموشاهی مکتب البکاء خمینی شهر اصفهان
  • هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع)
  • سايت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • غیور مردان
  • سرباز رهبري پاكستاني
  • القران طریق الحق الجنان
  • پایگاه فاطمیّات
  • فکر ها و نظرها
  • کوچکترين سردار
  • my love
  • مهندس بهداشت حرفه ای
  • دانشجویان آزاد
  • و ناگهان چقدر زود دیــــــــــــر می شود
  • نوازش نسیم
  • کربلایی
  • ببرهای ابی
  • پایگاه فرهنگی محبین گل نرگس
  • گدای فاطمه(س)
  • یااباصالح المهدی
  • خوشنویسی علی
  • سکوت خیانت است صدای مردم صحنه
  • ONLY {N&A}
  • آموزشگاه زبان اندیشه پروران
  • اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • روزيکـــــــــس
  • موزیک ایرونـــی
  • نظرسنجی
    آيا شما لعن علني خلفا را مي پسنديد؟


    رفیق نظرت درباره سایت چیه؟



    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    ​طراحی سایت مجتمع اداری – تجاری 1 4 sitecode
    طراحی سایت برنامه نویس با کامپیوتر 0 5 sitecode
    بهترین شرکت طراحی وب سایت 0 8 sitecode
    طراحی سایت صنایع جوش و برش تهران 0 11 sitecode
    لیست شرکت های طراحی وب سایت 0 13 sitecode
    ​درآمد زایی از طریق طراحی سایت تجارت الکترونیک 0 14 sitecode
    ​زیبایی شناسی در طراحی سایت 0 18 sitecode
    انتخاب کلید واژه در طراحی سایت 0 17 sitecode
    ​طراحی سایت خدمات کامپیوتری 0 24 sitecode
    پیوستن به کمپین های طراحی سایت 0 29 sitecode
    ​طراحی سایت جوشکاری 0 27 sitecode
    ​جلب اعتماد کاربران به طراحی سایت 0 27 sitecode
    سه روش آموزش طراحی سایت 0 36 sitecode
    طراحی درگاه پرداخت آنلاین در طراحی سایت 0 37 sitecode
    مزایای بلاگ برای طراحی سایت 0 44 sitecode
    راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی 0 41 sitecode
    طراحی سایت فروش حیوانات 0 46 sitecode
    طراحی سایت شرکت چاپ و تبلیغات 0 49 sitecode
    ​طراحی سایت مهندس شبکه 0 60 sitecode
    طراحی سایت در تجریش تهران 0 54 sitecode
    بالا بردن رتبه سایت در گوگل 0 57 sitecode
    طراحی سایت را مطابق بازار هدف طراحی نمایید 0 61 sitecode
    طراحی سایت تبلیغات و آگهی 0 61 sitecode
    طراحی سایت تالار عروسی 0 70 sitecode
    ​خدمات طراحی سایت 0 61 sitecode
    طراحی سایت ثبت نام آنلاین 0 69 sitecode
    طراحی سایت استخر و باشگاه ورزشی 0 71 sitecode
    اصول طراحی سایت 0 70 sitecode
    چه دانشی برای طراحی سایت نیاز داریم 0 79 sitecode
    طراحی سایت موزیک 0 85 sitecode


    چرا نام ائمه اطهار عليه السلام در قران نيامده؟

    593 بازدید پنجشنبه 20 تير 1392 دینی,شبهات,
    لایک: نتیجــــه : 5 امتیــــاز توســـط 5 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 5

    سلام عليكم

    يكي از سوالات و طرح شبهاتي كه وهابيت در بين جوامع و بلاد اسلامي مطرح و توزيع مي كند عدم وجود نام اهل بيت در قرآن هست

    با توجه به شواهد و مباني هاي مختلف حقير مي خواهم پاسخ گوي لاين شبهه باشم

     

    خواندن مقاله

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    شیعه
    (شیعه) می گوید :

    سلام
    هزاران احسنت بر این همه استدلال درست

    آفرین برادر
    شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

    پاسخ : عليكم سلام

    باتشكر از اظهار لطف شما برادر عزيز

    عالم
    (عالم) می گوید :

    خیرشاهی معصوم نیست هرکسی حرفی خلاف قران و سنت بگوید ان از دیدگاه ما یعنی حرفش رد است
    این امام زمان الان کجاست؟ چرادر غیبت به سر میبرد؟
    شیعه ادعا می‌کنند که اصحاب پیامبر ص بعد از وفات او مرتد شده‌اند و برگشتند، پرسش این است که آیا اصحاب پیامبر ص قبل از وفات پیامبر «شیعه اثنا عشری بودند» سپس بعد از مرگ پیامبر ص سنّی شدند؟
    یا اینکه قبل وفات پیامبر سنّی بودند سپس شیعه شدند؟
    چون منقلب شدن و برگشتن یعنی منتقل شدن از یک حالت به حالتی دیگر .....؟!
    (23) معلوم و مشخص است که الحسن بن علی م است مادرش فاطمه ك می‌باشد، و از ال عبا و نزد شیعه از ائمه معصومین است، و در این مورد او با برادرش حسین t فرقی ندارد، پس چرا امامت به فرزندان الحسن نرسید و در فرزندان حسین ادامه یافت؟!!!
    پدر و مادرشان یکی است، هر دو سیّد هستند، و الحسن یک امتیاز بر حسین دارد و آن اینکه از او بزرگتر است؟
    ) شما می‌گویید که علی بعد از پیامبر امام بر حق بوده است پس چرا در مدّتی که پیامبر بیمار بود حتی در یک نماز علی t پیش‌نماز مردم نشد؟!
    زیرا امامت صغری دلیلی برای امامت کبری است؟
    ) شما می‌گویید علّت پنهان شدن امام دوزادهم‌تان در غار ترس از ستمگران است، پس وقتی این خطر با به قدرت رسیدن حکومت‌های شیعه مانند عبیدی‌ها و بویهیه و صفوی‌ها و اینک دولت فعلی ایران رفع شد چرا او ظهور نکرد؟!
    و چرا الآن او بیرون نمی‌آید در صورتی که حکومت شیعی ایران می‌تواند او را حمایت کند؟! و میلیون‌ها شیعه شب و روز خود را فدای او می‌نمایند و منتظر او هستند!!
    پیامبر ص وقتی از مکه به مدینه هجرت کرد ابوبکر را همراه با خودش برد و او را نجات داد، و از طرفی علی را در معرض خطر و نابودی قرار داد و از او خواست در جایش بخوابد ... پس اگر علی امام و وصی و خلیفه منصوب از سوی خدا بوده است آیا چنین کسی در معرض مرگ قرار داده می‌شود و جان ابوبکر که اگر بمیرد برای امامت ضرری نیست نجات داده می‌شود ..... و سوال اینجاست که کدام یک سزاوارتر است که خاری به پایش نخورد و در معرض مرگ قرار نگیرد؟
    ) الکلینی در الکافی باب مستقلی به این عنوان آورده است (زنان از زمین ارث نمی‌برند)، و در این مورد از ابی جعفر ؛ روایت کرده است که گفت: «النساء لا يرثن من الأرض ولا من العقار شيئاً». «زنان از زمین سهمیه ارث ندارند» .
    و طوسی در تهذیب از مسیر نقل کرده که گفت: «سألت أبا عبد الله ؛ عن النساء ما لهن من الميراث؟ فقال: لهن قيمة الطوب والبناء والخشب والقصب فأما الأرض والعقار فلا ميراث لهن فيهما». «از أبا عبدالله ؛ در مورد حق ارث زنان پرسیدم؟ او گفت: قیمت خشت و بنا و چوب و نی به زنان داده می‌شود ولی از زمین ارث نمی‌برند»، و محمد بن مسلم از ابی جعفر ؛ روایت است که گفت: «النساء لا يرثن من الأرض ولا من العقار شيئاً». «زنان از زمین ارث نمی‌برند»، و عبدالملک بن اعین از ابو جعفر یا از ابو عبدالله علیهما السلام روایت می‌کند که گفت: «ليس للنساء من الدور والعقار شيئًا». «زنان از خانه، ملك، و زمین سهمیه ارث ندارند» در این روایت فاطمه یا کسی دیگر استثناء نشده است. پس بنابراین طبق روایات مذهب شیعه فاطمه حق ندارد که خواهان ارث از پیامبر ص باشد
    - نگا: فروع الکافی کلینی 7/127.
    - تهذیب الاحکام 9/254.

    پاسخ : اگر قرار باشد هر كي حرفي بزند و معصوم نباشد كه ما الان با هم اينجا نبايد بحث مي كرديم مسئله اينجا هست اين عقيده اهل سنت هم كه روي قلبشان بنويسند عمر و جنب نشوند و او مي گويد اين نسخه را هم استاد من داده است
    **********
    شما به ما بگو ان چهار نبي كه زنده هستند در كجا هسند تا ما هم ادرس امام زمان را بدهيم
    *********
    عايشه معتقد هست كه صحابي بعد از پيغمبر مرتد شدند لذا سوالاتتان را از مادرت عايشه بپرس كه عثمان مي گويد عايشه كافر شده و جهنمي هست
    ***
    حضرت يعقوب 11 پسر داشت چرا بايد نبودت در حضرت يوسف باشد؟
    **
    به اين جهت كه خود پيغمبر بر سر نماز حاضر شدند دوم اينكه مگر پيغمبر قبل از اينمه به مقام نبوت برسد جبرائيل براي ايشان كلاس اموزشي نماز، قران و منبر مي گذاشته كه مولا علي هم كلاس اموزشي برود؟ شما به من بگو كه عيسي كه در گهواره سخن گفت نكند به مكتب خانه رفته بوده يا كلانس و نهضت سواد اموزي كه در بچگي سخن گفته؟
    پيمغبر ما چرا در 40 سالگي مبعوث شد و عيسي در گهوارگي؟ اين خواست خدا هست و هر وقت خدا بخواهد ايشان ظهور مي كنند
    ******
    پيغمبر اولا ابوبكر را همراه خودش نبورد دوم اينه شما عاجزيد از اينكه اثبات كنيد ابوبكر همرا ه پيغمبر بوده است
    ***
    اتفاقا كسي كه قرار وصي خدا باشد خود خداوند او را حفظ مي كند همان گونه كه پيغمبر را حفظ مي كردند اين يعني اينكه شما جهل داريد به قران
    مِن رَّسُولٍ فَإِنَّهُ يَسْلُكُ مِن بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ رَصَدًا
    ********
    فدك هم ارث حضرت زهرا نبوده بلكه ملك شخصي ايشان بوده است
    ملكي كه پيغمبر به ايشان هديه دادند
    قرأت على الحسين بن يزيد الطحان هذا الحديث فقال هو ما قرأت على سعيد بن خثيم عن فضيل عن عطية عن أبي سعيد قال لما نزلت هذه الآية « وآت ذا القربى حقه » الإسراء دعا النبي فاطمة وأعطاها فدك.
    ... ابو‌سعيد خدري (صحابي معروف پيامبر)گفت : هنگامي كه آيه «سهم ذوى القربى را به آنان بده» ، نازل شد رسول خدا فاطمه را صدا زد و فدك را به وى بخشيد.
    أبو يعلى الموصلي التميمي، أحمد بن علي بن المثنى (متوفاي307 هـ)، مسند أبي يعلى، ج 2، ص 334 و ج 2، ص 534، تحقيق: حسين سليم أسد، ناشر: دار المأمون للتراث - دمشق، الطبعة: الأولى، 1404 هـ – 1984م.

    عالم
    (عالم) می گوید :

    عجب ایه54 مائده درباره ی امام زمان هست 11 جمع برای یک نفر الله میگه گروهی میاین و با این مرتدین جهاد میکنن فسوف میشه اینده ف سوف برای تاکید امده امام زمان حتما با ابوبکر و عمر جهاد میکند اره!!!
    حضرت معاویه را پیغمبر خال مومنان یعنی دایی مونان معرفی میکند اون وقت شما بهش ناسزا میگید عجب
    مفسرین ما کجا گفته اند که ایه در شان امام زمان است؟
    ایه گفته کسانی که مرتد شدند گروهی بلند میشن با اینها جهاد میکنن امام زمان با کی جهاد میکنه؟؟؟؟؟؟
    جالبه فسوف از اینده حرف میزنه ولی گروهی از شعیان گفته اند بر12 امام این ایه صدق میکنه و ما جواب انرا دادیم

    پاسخ : ابوبكر و عمر خودشان كافرند انوقت با كي جنگ كنند؟ دوم گفتيم فسوف اينده دور هست اگر س بر روي فعل مضارع مي امد شامل حال انها مي شد
    ***
    در مورد اينكه معاويه خال المومنين بودن معاويه هم دروغي بيش نيست اول او حرام زاده هست و بچه ابوسفيان نيست كه بخواهد دايي جانت باشد دوما اينكه پيغمبر او را كافر مي داند و قبلا هم اثبات كردي معاويه يموت علي غير ملتي
    *********
    شما از كجا فهميدي ايه در شان ابوبكر هست انشا الله شان نزول را هم فردا برايت مي گذارم
    *************
    چقدر تو نمي فهمي ايه مي گويد قراره كساني بيايند يعني نيستند كه قرار هست بيايند، ابوبكر همان جا بوده لذا شامل حال او نمي شود

    عالم
    (عالم) می گوید :

    بزرگان شیعه چه پاسخی برای این روایت دارند که ازعلی بن ابی طالب نقل کرده اند گفت: «از رسول خدا شنیدم وقتی این آیه نازل شد:
    ﭽ ﭑ ﭒ ﭓ ﭔ ﭕ ﭖ ﭗ ﭘ ﭙﭚ ﭛ ﭜ ﭝ ﭞ ﭟ ﭠ ﭡ ﭢ ﭣﭤ ﭥ ﭦ ﭧ ﭨ ﭩ ﭪ ﭫﭬ ﭭ ﭮ ﭯ ﭰ ﭱ ﭼ (شوری:23). در آن موقع جبرئیل گفت: ای محمّد هر دینی اصل و ارکان و فروع و بنیانی دارد، و قطعاً اصل و اساس این دین گفتن لا اله الاّ الله، و فرع آن محبّت و داشتن و ولایت اهل بیت است در هر آنچه موافق حق است» .
    همچنین گناه کسانی چیست که در امت های پیشین مرده¬اند و علی و اهل بیتش را نمی¬دانسته اند؟!
    س34- آیا بزرگان شیعه معتقد به وجود واسطه بین خدا و خلق هستند، و آن واسطه کیست؟
    ج- بله، بزرگان شیعه معتقدند ائمّه واسطه بین خدا و خلق هستند. بنابراین مجلسی بابی با این عنوان آورده است: (باب در مورد اینکه مردم جز بوسیله ائمه هدایت نشوند، و ائمه بین خدا و بندگانش وسیله و واسطه هستند، و هیچ کسی به بهشت نرود مگر کسی که آنها را شناخته باشد).
    - تفسير فرات ص397 ح528،بحار الأنوار ج23/247 ح19
    این عقیده شیعه اعتقاد بت¬پرستان را به یاد ما می¬اندازد که خداوند درمورد آنها فرموده:
    ﭽ ﮆ ﮇ ﮈ ﮉﮊ ﮋ ﮌ ﮍ ﮎ ﮏ ﮐ ﮑ ﮒ ﮓ ﮔ ﮕ ﮖ ﮗ ﮘ ﮙ ﮚ ﮛ ﮜ ﮝ ﮞ ﮟﮠ ﮡ ﮢ ﮣ ﮤ ﮥ ﮦ ﮧ ﮨ ﮩ ﭼ (الزمر: ٣)
    یعنی: هان ! تنها طاعت و عبادت خالصانه براي خدا است و بس، كساني كه جز خدا سرپرستان و ياوران ديگري را برمي‌گيرند (و بدانان تقرّب و توسّل مي‌جويند ، مي‌گويندشکلک ما آنان را پرستش نمي‌كنيم مگر بدان خاطر كه ما را به خداوند نزديك گردانند. خداوند روز قيامت ميان ايشان (و مؤمنان) درباره چيزي كه در آن اختلاف دارند داوري خواهد كرد. خداوند دروغگوي كفرپيشه را (به سوي حق) هدايت و رهنمود نمي‌كند.
    - به اعتقاد بزرگان شیعه اثنی عشریه چگونه انبیاء علیهم السّلام هدایت یافتند؟
    ج- بزرگان شیعه ادعا می کنند که ابا عبدالله (که از این بهتان مبراست)گفته است: «سوگند به خدا آدم سزاوار این نبود که خداوند او را با دست خود بیافریند، و از روح خود در او بدمد مگر با ولایت علی، و خداوند با موسی سخن نگفت مگر به سبب ولایت علی، و خداوند عیسی بن مریم را به عنوان نشانه¬ای برای جهانیان پدید نیاورد مگر به سبب فروتنی و خشوع او در برابر علی، سپس می گوید: «خلاصه امر این است که هیچ کسی از بندگان خدا سزاوار عنایت خدا نمی¬شود مگر به سبب بندگی کردن برای ما» .
    - به اعتقاد بزرگان شیعه اثنی عشریه چگونه انبیاء علیهم السّلام هدایت یافتند؟
    ج- بزرگان شیعه ادعا می کنند که ابا عبدالله (که از این بهتان مبراست)گفته است: «سوگند به خدا آدم سزاوار این نبود که خداوند او را با دست خود بیافریند، و از روح خود در او بدمد مگر با ولایت علی، و خداوند با موسی سخن نگفت مگر به سبب ولایت علی، و خداوند عیسی بن مریم را به عنوان نشانه¬ای برای جهانیان پدید نیاورد مگر به سبب فروتنی و خشوع او در برابر علی، سپس می گوید: «خلاصه امر این است که هیچ کسی از بندگان خدا سزاوار عنایت خدا نمی¬شود مگر به سبب بندگی کردن برای ما» .
    - الاختصاص مفید ، ص 250 ، و بحار الانوار ، ج 26 / 294 .
    خداوند متعال می¬فرماید:
    ﭽ ﭾ ﭿ ﮀ ﮁ ﮂﮃ ﮄ ﮅ ﮆ ﮇ ﮈ ﮉ ﮊ ﮋ ﭼ (کهف:17)
    یعنی: خداأ هر كه را راهنمائي كند، راهياب (واقعي) او است ، و هركه را گمراه نمايد ، هرگز سرپرست و راهنمائي براي وي نخواهي يافت .

    یعنی: (اي پيغمبر!) تو نمي‌تواني كسي را كه بخواهي هدايت ارمغان داري ولي اين تنها خدا است كه هر كه را بخواهد هدايت عطاء مي‌نمايد ، و بهتر مي‌داند كه چه افرادي راهيابند.قصص56

    : «دعا جز با نام ائمه قبول نمی شود» . و روایت کرده اند: « هر کسی خدا را با توسل به ما به فریاد بخواند، رستگار است، و هر کسی به غیر از ما خدا را به فریاد بخواند هلاک شده و خواستار هلاکت است» .
    توضیح:
    خداوند متعال می¬فرماید: ﭽ ﭷ ﭸ ﭹ ﭺ ﭻ ﭼ ﭽ ﭾ ﭿ ﭼ (جن:18): مسجدها مختصّ پرستش خدا است ، و (در آنها) كسي را با خدا پرستش نكنيد.
    و فرمود:
    ﭽ ﯼ ﯽ ﯾ ﯿ ﰀ ﰁ ﰂ ﰃ ﰄ ﰅﰆ ﰇ ﰈ ﰉ ﰊ ﰋ ﰌ ﰍ ﭼ (یونس:106)
    به جاي خدا كسي و چيزي را پرستش مكن و به فرياد مخوان كه به تو نه سودي مي‌رساند و نه زياني . اگر چنين كني (و دعا و عبادت خود را به جاي آفريدگار متوجّه آفريدگان سازي) از ستمكاران و مشركان خواهي شد.
    - بشارة المصطفی لشیعة المرتضی ، عماد الدین طبری شیعه ، ص 117 – 119 ، و بحار الانوار ، ج 23 / 103 .

    پاسخ : اما ما مي خواهيم از شما سوال كنيم نظر شما در مورد مطالب زير چيست؟
    تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/1776

    مولوي خير الشاهي:اگر مي خواهى جنب نشوي بر روي قلبت بنويس عمر
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/1709

    توسل بلال صحابی به قبر رسول الله و تایید این عمل توسط خلیفه دوم
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/310/Post/1936

    عالم
    (عالم) می گوید :

    اولین کسی از شیعه که گفت قرآن کم و زیاد شده چه کسی بود؟
    ج – او شیخ شیعه هشام بن حکم جهمی بود که معتقد به جسم بودن خداوند بود، و ادعا می¬کرد که قرآن در زمان خلیفه راشد عثمان بن عفان ساخته و پرداخته شده است، و (به ادعای او) وقتی به گفته او صحابه مرتد شدند قرآن واقعی به آسمان برده شد
    - التنبیه و الرد ، ص 25 ابی الحسین ملطی .
    و روایت می¬کنند که خورشید به علی گفت: «ای اول، ای آخر، ای ظاهر، ای باطن، ای کسی که به همه چیز داناست» .
    و در برخی از روایات کتاب سلیم آمده است که علی را با این القاب خوانده اند:«ای اول، ای آخر، ای ظاهر، ای باطن، ای کسی که به همه چیز داناست».
    و روایت کرده¬اند: «امیرالمؤمنین بیرون رفت و ابوبکر و عمر و جمعی از مهاجرین و انصار همراه داشت، و تا بقیع پیاده روی کرد و روی زمین نشست، وقتی که خورشید سر برآورد علی گفت: سلام بر توباد ای خلق جدید و فرمانبردار خدا، بنابراین زمزمه ای را از آسمان شنیدند که جواب داد و گفت: و سلام بر تو باد ای اول،یا آخر، ای ظاهر، ای باطن، ای کسی که به همه چیز داناست. وقتی ابوبکر و عمر و مهاجرون و انصار این کلام خورشید را شنیدند، بیهوش شدند، سپس بعد از مدتی به هوش آمدند، دیدند که علی آن جا را ترک کرده و منصرف شده، سپس همراه همه نزد رسول خدا برگشتند و گفتند: تو می¬گویی علی مانند ما انسان است، در حالی که خورشید به نوع خطابی که با خداوند صورت می¬گیرد او را مورد خطاب قرار داد» .
    یک تعارض:
    روایت کرده¬اند: «سپس بعد از مدتی به هوش آمدند» این اعتقاد را در کتابهای اساسی و مراجع معتمد خود ثبت کرده اند.
    - کتاب سلیم ص 38 و بحار الانوار ج 41 / 179 و 181 ، و الفضائل شاذان بن جبرئیل قمی ص 69 .
    - كتاب سليم بن قيس ص453-454 (أميرُ المؤمنين  يُكلِّمُ الشمسَ بأمر النبيِّ صلى الله عليه وآله.
    - الفضائل ص69 لشاذان بن جبرئيل القمي ت660 تقريباً (خبر كلام الشمس معه ) .

    ﭞ ﭟ ﭠ ﭣ ﭤ ﭥ ﭦ ﭧ ﭨ ﭩﭪ ﭫ ﭬ ﭭ ﭮ ﭯ ﭰ ﭱﭲ ﭳ ﭴ ﭵ ﭶ ﭷ ﭼ(آل عمران:١١٠) گفتند: ابوعبدالله‎گفته: « ﭞ ﭟ أئمّة ﭡ ﭢ ﭼ و گفتند این آیه هم تحریف شده ﭽ ﮏ ﮐ ﮑ ﮒ ﮓ ﮔﮕ ﮖ ﮗﮘ ﮙ ﮚﮛ ﮜ ﮝ ﮞ ﮟ ﭼ (النساء:١٦) گفتند: در اصل بعد از « ﮓ ﮔﮕ» «فی عَلِیِّ» است که حذف شده است.
    و گفتند: این آیه در اصل چنین بوده:
    ﭽ ﭹ ﭺ ﭻ ﭼ ﭽ ﭾ ﭿ ﮀ ﮁﮂ«فی عَلِیِّ» ﮃ ﮄ ﮅ ﮆ ﮇ ﮕ ﭼ (المائدة: ٦٧).و نیز گفتند این آیه چنین بود:ﭽ ﮬ ﮭ ﮮ ﮯ«آل محمّد حقّهم» ﮰ ﮱ ﯓ ﯔ ﯕ ﯖ ﯗ ﯘ ﯙ ﭼ (النساء: ١٦٨).
    و گفتند: این آیه هم در اصل چنین بود:
    ﭽ ﯸ ﯹ ﯺ «آل محمّد حقّهم» ﭽ ﯘ ﯙ ﯚ ﭼ (شعراء: ٢٢٧) .

    خواننده¬ی گرامی ملاحظه کن
    بزرگان شیعه با روح و احساس از کتاب خدا بسیار فاصله دارند، بطوری که در نقل آیات قرآن اشتباه می¬کنند، یا عمداً بهتان و افتراء را به نام اهل بیت می-سازند، بیندیش چگونه با روش غیبی بخشی از آیه¬ی 227 شعراء را در کنار بخشی از آیه 93 انعام قرار داده اند.
    بعد از قُمی شاگردش محمّد بن یعقوب کلینی رازی (متوفای سال 382 هـ) آمد و اعتقاد تحریف قرآن را احیا کرد، چنان که می گوید: از ابی عبدالله روایت است که گفت: «قرآنی که جبرئیل بر محمّد نازل کرده است هفده هزار آیه است» .
    همچنین از علمای شیعه محمّد بن مسعود بن عیاش سلمی معروف به عیاشی سخن از تحریف قرآن گفت، چنان که می¬گوید: «میسر از ابی جعفر روایت کرده که گفت: اگر قرآن کم و زیاد نمی¬شد حق ما بر افراد عاقل پوشیده نبود» .
    و همچنین محمّد بن حسن صفار از ابی جعفر روایت می¬کند که گفت: « ... اما کتاب خدا را تحریف کردند و کعبه را منهدم نمودند و عترت را به قتل رسانیدند» .
    - تفسیر قمی ج 1/ 5 و 9 – 10 و علمای شیعه در مورد این تفسیر گفته اند: اصل و اساس تفاسیر است. مقدمه تفسیر قمی ص 10
    - الکافی ج 2 / 634 .
    - ن ک ج 1 / 13 / 168 – 169 و 206 و همچنین تفسیر فرات ص 18 و 85 و مقدمه تفسیر البرهان ص 37 و بحار الانوار ج 29 / 30 و ج 89 / 55 و تفسیر ابن مسعود معروف به عیاشی ج 1 / 13
    - بصائر الدرجات الکبری ص 413 .

    پاسخ : ما پاسخ اين دروغ هاي شما را هم داده ايم و اينها مطالب جعلي و بدون سند و مدركي هست كه شما همراه خودتان اورده ايد اما اگر دوست داريد بدانيد كه خدا را جسم مي داند برايتان توضيح مي دهيم

    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/295

    وقتی خداوند هروله میکند+ تصوير
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/295/Post/1759

    اما عقيده شيعه در مورد تجسيم اين هست:::::

    امام صادق ع به علی بن حمزه فرمود :« سُبْحَانَ مَنْ لَا یَعْلَمُ أَحَدٌ کَیْفَ هُوَ إِلَّا هُوَ لَیْسَ کَمِثْلِهِ شَیْ‏ءٌ وَهُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ لَا یُحَدُّ وَلَا یُحَسُّ وَلَا یُجَسُّ وَلَا تُدْرِکُهُ الْأَبْصَارُ وَلَا الْحَوَاسُّ وَلَا یُحِیطُ بِهِ شَیْ‏ءٌ وَلَا جِسْمٌ وَلَا صُورَةٌ... منزّه است کسی که هیچ کس نمی‌داند چگونه است جز خود او ، او مانندی ندارد ، شنوا و بیناست ، محدود ، محسوس و قابل لمس نیست و حواس ، او را درک نمی کنند . چیزی به او احاطه نمی‌یابد و او نه جسم دارد و نه صورت
    عیون اخبار الرضا (علیه السلام) ، ج1 ، ص98

    چه كسي مي خواهد اين همه رسوايي شما را جمع كند جناب مدلس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ههههههههههههه

    عالم
    (عالم) می گوید :

    عالم شیعی محمّد حسین عاملی می گوید: «بعد از آنکه ابوبکر به خلافت رسید؛ کلمه¬ی شیعه به فراموشی سپرده شد و مسلمین تا اواخر ایام خلافت خلیفه سوم یک گروه بودند».
    - الشیعه فی التاریخ عاملی ص 39 – 40

    – آیا کسی از علمای شیعه گفته جبرئیل در نازل کردن وحی اشتباه کرده است؟
    ج – بله، غرابیه که یکی از فرقه های مذهب شیعه است می¬گویند: محمّد به علی از یک کلاغ با کلاغ دیگر بیشتر شباهت داشت و خداوند جبرئیل را با وحی فرستاد تا بر علی عنه نازل کند، اما جبرئیل اشتباه کرد و وحی را بر محمّد نازل کرد.
    - المنیه و الامل ابن مرتضی ص 30 و ابو الحسین ملطی در التنبیه و الرد ص 158 .
    آیا این مقوله¬ی غرابیه فرق دارد با مقوله¬ی بزرگان اثنی عشریه فرق دارد که کلینی روایت می¬کند: مردی از ابوجعفر سؤال کرد: «آیا قرآن برای آنها کافی نیست؟ گفت: البته اگر مفسّری داشته باشد.گفت: منظورت تفسیری است که رسول خدا از قرآن کرده؟ گفت: بله، تفسیری که تنها برای یک مرد بیان کرده که شأن و جایگاه او همه امّت است و او کسی جز علینیست» .
    بنابراین علمای شیعه قرآن را قرآن ساکت، و امام را قرآن ناطق و گوینده نامیده¬اند. علمایشان روایت کرده اند که علی (که از این تهمتها مبراست)گفته است: «این کتاب ساکت خداوند است و من کتاب گویا وناطق خدا هستم».
    آیا این مقوله¬ی غرابیه فرق دارد با مقوله¬ی بزرگان اثنی عشریه فرق دارد که کلینی روایت می-کند: مردی از ابوجعفر سؤال کرد: «آیا قرآن برای آنها کافی نیست؟ گفت: البته اگر مفسّری داشته باشد.گفت: منظورت تفسیری است که رسول خدا از قرآن کرده؟ گفت: بله، تفسیری که تنها برای یک مرد بیان کرده که شأن و جایگاه او همه امّت است و او کسی جز علینیست» .
    بنابراین علمای شیعه قرآن را قرآن ساکت، و امام را قرآن ناطق و گوینده نامیده¬اند. علمایشان روایت کرده اند که علی (که از این تهمتها مبراست)گفته است: «این کتاب ساکت خداوند است و من کتاب گویا وناطق خدا هستم».

    پاسخ : در مورد مطالب شيخ حر عالمي تا متن عربي نباشد براي ما مطالب شما ارزشي ندارد
    اما شيعه را از منظر رسول خدا بدانيد چيست تا هدايت هشويد
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/83/Post/1934

    اعتراف وزارت ارشاد سعودي به "خيرُ البَرية" بودن علي(ع)
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/83/Post/1861
    **************
    يك سري مزخرفاتي در مورد شيعه گفتيد و نسبت داديد كه ان چيزي كه گفتيد برازنده خود و فرقه وهابيت بوده است اما اگر مي خواهيد بدانيد بر چه كسي وحي نازل مي شده

    گويا خيانت وحي بر عمر بوده است

    پیغمبر می فرمود:ما أبطأ عنی جبریل إلا ظننت إنه بعث إلی عمر.



    هر وقت جبرئیل در نزول وحی تأخیر می‌کرد، من گمان می‌کردم که وحی را بر عمر نازل کرده است.شرح نهج البلاغة لإبن أبی الحدید المعتزلی، ج 12، ص178

    عالم
    (عالم) می گوید :

    هرکسی ادعایی

    دارد برای حرف خود دعوا و دلیل بیاورد شما بیاورید در کدام کتاب ما نوشته

    ابوبکر رض عمر رض عثمان رض علی رض معاویه رض و... بد بوده اند چرا احادیث مارا

    قطع و برید یا کم و زیاد میکنید مثل اون دانشمند ملعون یا تیجانی مرتد

    .شما فکر میکنید ما به کتب خود دسترسی نداریم که احادیث دروغ جعل میکنید

    و به اسم ما تموم میکنید شما بیارید از صحیح بخاری مسلم ترمذی صحاح سته از

    کتب ما دلیل بیاورد نه از شخص!شما میگوید ابوبکر عمر و...بعد از وفات رسول ص

    برگشتند و مرتد شدند و به این ایه

    استدلال میکنید:


    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ

    عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَلاَ يَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ

    ذَلِكَ فَضْلُ اللّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ


    سوره مائده ایه54

    اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد هر كس از شما از دين خود برگردد به زودى خدا گروهى [ديگر] را مى‏آورد كه آنان را دوست مى‏دارد و آنان [نيز] او را دوست دارند [اينان] با مؤمنان فروتن [و] بر كافران سرفرازند در راه خدا جهاد مى‏كنند و از سرزنش هيچ ملامتگرى نمى‏ترسند اين فضل خداست آن را به هر كه بخواهد مى‏دهد و خدا گشايشگر داناست (54)

    درست است بعد از وفات پیامبر عده ای مرتد شدند ولی کی بودند؟ قران میگه

    هر کس قران خوان باشد وبه زبان عربی مسلط باشد میتواند از این ایه و ایه های

    بعدی بفهمد که خلفای راشدین مرتد نبودند بلکه الله میگه در همین سوره من انها را

    دوست وانها نیز اورا دوست میدارند خدا میگه عده ای مرتد میشن و الله گروهی را

    بلند میکند که محبوبان الله و با این مرتدین جهاد میکنن ایه داره میگه من نمیگم و بر

    انها غالب میشن ایه میگه فسوف یعنی بلافاصله یه ماه یه سال نه فسوف بلافاصله الله گروهی را بلند میکند که با این مرتدین جهاد میکنن.من میپرسم از برادران که ان قومی که با ابوبکر و عمر و عثمان جهاد کرد و ایشان را مغلوب کردند که بودند ؟؟؟

    یجاهدون فی سبیل الله را بیار که بودند!!!!نیست همچین چیزی. ان قومی که در برابر خلفای ثلاثه ایستادن و ایشان را مغلوب کردند که بودند مصداق این ایه را بیارید چون ابوبکر وعمر و

    عثمان رض با خلافت از این دنیا رفتند مرتدین همان کسانی بودند که مانع زکات شدند

    و ابوبکر صدیق با انها جهاد کرد

    ایمان منهای ابوبکر صدیق عمر فاروق عثمان ذی النورین علی مرتضی امیر معاویه ابوسفیان ایمان شیطانی و تقلبی است

    اگه عمر بد بود چرا پیامبر دخترش را در نکاح خود دراورد؟اگه ابوبکر یا ابوسفیان بد

    بودند چرا پیامبر دختر این بزرگان را در نکاح خود دراورد؟؟چرا به عثمان رض دختر اولی

    را داد و بعد از مرگش دختر دوم راداد؟پیامبر با وحی در ارتباط بود چطور الله نگفت ای

    محد از منافقان زن نگیر و به انها زن نده؟؟؟؟

    چرا حضرت علی دخترش را به منافق معاذالله داد؟؟؟

    الله ج در قران پاک میگه ازواجهم امهتهم زنان پیغمبر مادر مومنان هستند چطور شما

    به مادر مومنان خرده میگیرید؟؟؟؟

    شما میگید امامت از نبوت بالاتره!!! ایا نبوتی را که الله به انبیا داد میتوانستند تحویل کس دیگه بدهند نبوت را الله به انها داد مثلا موسی بگوید هارون برادرم من دیگه خسته شدم از نبوت شما بجای من نبی بشو ایا هم چین چیزی جایز است؟؟؟!!!!

    چطور امامت را میشه تحویل داد امام حسن به حضرت معاویه مگه تحویل نداد؟؟؟

    مگه شما نمیگید الله انها را منصوب به امامت کرده چطور تحویل به یک ظالم داد امر

    امامت را که به عقیده شما از نبوت بالاتره؟!!!

    الله میگه در اول ایه سوره بقره که این کتاب را ما نازل کردیم و هیچ شک و تردیدی

    در ان نیست در یا در سوره حجر ایه 9 الله میگوید ما خوداین کتاب را نازل کردیم

    و خود ازان محافظت میکنیم چطور اقای کلینی و دیگر بزرگان شیعه در کتب خود

    ابه خود اجازه میدن که بگن این قران تحریف شده و ان قران اصلی نیست؟؟؟

    و قران اصلی دست امام زمان هست؟؟؟ایا از زمان پیامبر تا به الان هر کس به دنیا

    امده و مرده با عقیده و با ایمان شیطانی و به حالت کفر از این دنیا رفته؟؟؟

    گناهش به گردن امام زمان هست یا انهایی که این افتراء ا به اللله ج داده اند؟؟؟؟!!!


    پاسخ : اما گفتيد ما از كجا مي گويم خلفاي ثلاثه كافر شدند، خوب اين ادعاي ما را عايشه اثبات كرده است كه انها كافر شدند
    در مورد ارتدا بيشتر انها به لينك زير مراجعه كنيد
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/1927
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/2142
    علي ايحال عقيده مولا نسبت به خلفا هم چنين هست كه مي توانيد از لينك هاي زير پيگير شويد
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/2061
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/2230
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/289/Post/2220
    *******
    اما گفتيد در كدام كتاب اهل سنت نوشته است معاويه حرام زاده بد بوده است، جنابي كه حتي جرات نكردي اسم سايت و اسمي از خودت بجاي بگذاري گويا شما خبر نداري كه معاويه از منظر پيغمبر و مولا علي هم كافر بوده است و و پيغمبر دستور به قتل ايشان را دادند
    پيغمبر در كتاب انساب با سند صحيح فرمودند معاويه يموت علي غير ملتي معاويه بر غير ملت و امت من مي ميرد و كافر مي ميرد بنده حيران هستم كه چرا شما مانند قريشيان از كفار حمايت مي كنيد ودما اينكه پيغمبر فرمودند اذا رايتم معاويه علي منبري مقتلواه اينجا هم حكم كشتن معاويه را صادر مي كند و مضاف بر اينكه معاويه با مولا علي ع جنگيد و پيغمبر فرمودند من حارب عليا فقد حاربني جنگ با علي جنگ با من هست و جنگ با پيغمبر هم كفر هست و ضمن اينكه معاويه لعنت الله عليه بر مولا علي ع تاخت و پيغمبر در صحيح بخاري فرمودند من خرج من السطان شبرا مات ميتته جاهليه خروج بر سلطان كفر و ارتداد هست پس در ارتدا معاويه و بقيه شكي نيست اما ما در مورد معاويه ملعون هم تاپيكي بسيار مفصل زده ايم كه ما شخصيت او را مفصلا مورد بررسي قرار داده ايم
    آيا معاويه شخصيت قابل دفاعي داشت؟
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/306/Post/2210
    عالم اهل سنت و تصریح بر کفر معاویه!!
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/306/Post/2216
    ********
    اما در مورد ايه 54 سوره مائده، جناب وهابي شما جهل نسبت به مسائل ادبيات عرب داريد و به همين جهت هست كه مي گويد فسوف يعني بلافاصله--- زيرا اگر كلمه سيقوم مي امد سخن شما درست بوده زيرا س حرف تنقيس هست و وقتي بر سر فعل مضارع بيايد از اينده نزديك سخن مي گويد اما وقتي سوف بيايد از اينده دور سخن مي گويد ضمن اينكه مفسرين شما هم گفته اند اين ايه در شان امام زمان هست
    *******
    مرتدين هم گفتند ما زكات مي دهيم اما به ابوبكر نمي دهيد زيرا او را به عنوان خليفه قبول نداريم ضمن اينكه عايشه مي گويد همه عرب مرتد شدند و ان روايت كه شما از ان سخن مي گويد مطلبي ديگر هست
    *******
    اما فرموديد ايمان منهاي ابوبكر و عمر و عثمان و معهاويه لعنت الله عليه شيطاني و قلبي هست اما جالب اينجا هست امام حنفيه مي گويد ايمان ابوبكر و شيطان يكي هست و ابن تيميه نيز مي گويد شيطان سخنش را بر كلام عمر جاري مي كرده تو چه مي گوئييد با ان معاويه ملعون كه از ان رفداري مي كنيد، ايمان يعني پيرو مولا علي كه پيغمبر فرمودند لايحبني الا مومن فلا يبغضني الا منافق

    در مورد افسانه ازدواج ام الكلثوم با عمر و عثمان با دختران پيغمبر هم قلا پاسخ گفتيم
    آيا عثمان داماد پيغمبر بوده است؟
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/291/Post/2260
    ايا عمر بن خطاب داماد مولا اميرالمومنين سيدنا علي ع بوده است؟
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/290/Post/2047
    اما سوال من از شما اين هست كه پيغمبر با دختران بزرگ يهودي ازدواجح كردند يهودياني كه دشمن حربي پيغمبر بوده اند نكند پيغمبر با كفار هم دوستي داشته است؟
    *******
    شما مي توانيد يك روايت بياوريد كه امام حسن امامت را به معاويه تحويل داده؟ جرات داريد بياور
    نكند از منظر شما هم پيغمبر در مصالحه با كفار قريش در شعب هم نبوت خودش را واگذار كرده است؟
    *******
    خوب ما دروغ شما در مورد قران را هم اثبات كرده ايم حالا شما به ما بگو طبق ايات و نصوص الهي قران تحريف نمي شود حالا بزغاله عايشه چگونه قران را خودده است؟
    *******
    در مورد قران اصلي كه دست امام زمان هست دروغ بزرگي هست كه در مذه شما وجود دارد و اگر جرات داشتيد يك روايت مي اورديد

    چادرخاکی
    (چادرخاکی) می گوید :

    کاش …

    کاش …

    وقتی خدا در محشر بگوید : چه داشتی؟

    سر برکند" حسین "… بگوید : حساب شد …

    پاسخ : سلام
    باتشكر
    انشا الله

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 52
      کل نظرات : 327
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 408
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 35
      بازديد ديروز : 275
      بازديد کننده امروز : 13
      بازديد کننده ديروز : 63
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 1
      بازديد هفته : 35
      بازديد ماه : 2,890
      بازديد سال : 27,262
      بازديد کلي : 462,003
      اطلاعات شما
      آي پي : 54.82.73.21
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    •  شك عمر بن خطاب به نبوت رسول الله ص
    •  اثبات منافق بودن عمر بن خطاب از لسان مولانا گرگيج
    • آيا اخلاق عمر بن خطاب، نبوي بوده است؟
    •  آیا عمربن خطاب ظالم بودند؟
    •  نماز خواندن جناب عمربن الخطاب+تصاویر کتاب
    •  خویشاوندی رسول الله(ص) با عمر بن خطاب
    •  ترک امر رسول الله مساوی است با دخول در جهنم
    • عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت دوم
    •  عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت اول
    مطالب پربازدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • رمضان بر مسلمانان مبارک
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار
    • خوشبختی چیست؟؟ یا خوشبخت کیست؟؟
    • تبريك به مناسبت ميلاد امام زمان
    • تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
    • افتتاح سایت و انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • فطر بر مسلمانان مبارک
    • اطلاعیه: جذب مدیر برای انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • وفات حضرت خدیجه(س) تسلیت باد
    مطالب تصادفی
    •  آیا عمربن خطاب ظالم بودند؟
    • اجتهاد عمر بن خطاب در خلاف نص صريح قرآن
    • مناظره مدير سايت با يك كاربر وهابي در باب حديث ثقلين
    •  آیا امام علی (ع) خلیفه دوم را بر حق می دانستند؟
    •  شاهكاري ديگر از عمر بن خطاب در سنت رسول الله ص
    • حضرت فاطمه زهراء يك شعبه‌اي از نفاق
    • دعوت به مناظره  با وهابيت، شيعه و سني
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار
    • آيا حسين بن علي (ع) را شيعيان كشتند؟
    • تبريك به مناسسبت ماه رحمت