close
تبلیغات در اینترنت
تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
درباره مــا
بنده كاربر خيمه گاه امادگي مناظره با وهابيت در هر زمينه و موضوعي را دارم دوستاني كه علاقه به مناظره دارند مي توانند با توافق و انتخاب يك موضوع با ما مناظره كنند موضوع اختياري و در دست خودشان هست
موضوعات
نویسندگان
آرشیو
لینک های روزانه
لینک های دوستان
  • خدایا آرامم کن
  • آیشیک
  • عاشقان مهدی عج
  • خیمه گاه حضرت عباس علیه السلام
  • امام زمان
  • گروه جفاس، جان فدایان امام سعادت
  • فدایی مولا مهدی عج
  • جفاس - JFAC
  • بسیجی نترس
  • پایگاه جامع اطلاع رسانی جبهه ی مجازی
  • علمی پژوهشی
  • سايت مقام معظم رهبري حفظه الله تعالي
  • مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)
  • آنتی وهابی
  • شيعه آرت
  • مکتب الزینب(س)شهرستان رشت
  • یا ابا صالح المهدی ادرکنی
  • ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
  • مسجد امام علی (ع) خرمشهر
  • علی(ع) وارث نبی(ص)
  • کربلایی رسول عموشاهی مکتب البکاء خمینی شهر اصفهان
  • هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع)
  • سايت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • غیور مردان
  • سرباز رهبري پاكستاني
  • القران طریق الحق الجنان
  • پایگاه فاطمیّات
  • فکر ها و نظرها
  • کوچکترين سردار
  • my love
  • مهندس بهداشت حرفه ای
  • دانشجویان آزاد
  • و ناگهان چقدر زود دیــــــــــــر می شود
  • نوازش نسیم
  • کربلایی
  • ببرهای ابی
  • پایگاه فرهنگی محبین گل نرگس
  • گدای فاطمه(س)
  • یااباصالح المهدی
  • خوشنویسی علی
  • سکوت خیانت است صدای مردم صحنه
  • ONLY {N&A}
  • آموزشگاه زبان اندیشه پروران
  • اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • روزيکـــــــــس
  • موزیک ایرونـــی
  • نظرسنجی
    آيا شما لعن علني خلفا را مي پسنديد؟


    رفیق نظرت درباره سایت چیه؟



    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    طراحی سایت کتابفروشی در تهران 0 1 sitecode
    برقراری امنیت در طراحی سایت 0 13 sitecode
    شخصی سازی طراحی سایت 0 13 sitecode
    طراحی سایت مهارت های زندگی 0 16 sitecode
    طراحی سایت فروش دستگاه کارتخوان 0 16 sitecode
    تاثیر گرافیک نامناسب در طراحی سایت 0 17 sitecode
    ​طراحی سایت با قالب پرستاشاپ رایگان 0 17 sitecode
    تاثیر پذیری مشتری از طراحی سایت 0 16 sitecode
    عناصر اصلی طراحی سایت 0 16 sitecode
    معرفی کسب و کار در طراحی سایت 0 16 sitecode
    مالیات طراحی سایت های اینترنتی 0 20 sitecode
    استعلام نماد الکترونیکی در طراحی سایت 0 19 sitecode
    ​طراحی سایت مجتمع اداری – تجاری 1 26 sitecode
    طراحی سایت برنامه نویس با کامپیوتر 0 25 sitecode
    بهترین شرکت طراحی وب سایت 0 27 sitecode
    طراحی سایت صنایع جوش و برش تهران 0 32 sitecode
    لیست شرکت های طراحی وب سایت 0 36 sitecode
    ​درآمد زایی از طریق طراحی سایت تجارت الکترونیک 0 33 sitecode
    ​زیبایی شناسی در طراحی سایت 0 39 sitecode
    انتخاب کلید واژه در طراحی سایت 0 37 sitecode
    ​طراحی سایت خدمات کامپیوتری 0 42 sitecode
    پیوستن به کمپین های طراحی سایت 0 49 sitecode
    ​طراحی سایت جوشکاری 0 46 sitecode
    ​جلب اعتماد کاربران به طراحی سایت 0 48 sitecode
    سه روش آموزش طراحی سایت 0 53 sitecode
    طراحی درگاه پرداخت آنلاین در طراحی سایت 0 60 sitecode
    مزایای بلاگ برای طراحی سایت 0 63 sitecode
    راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی 0 59 sitecode
    طراحی سایت فروش حیوانات 0 64 sitecode
    طراحی سایت شرکت چاپ و تبلیغات 0 67 sitecode


    تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله

    1265 بازدید جمعه 18 مرداد 1392 دینی,شبهات,
    لایک: نتیجــــه : 5 امتیــــاز توســـط 5 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 10

    سلام عليكم

     

    يكي از مشتركات بين فريقين اهل سنت و شيعه و اختلافات انها با خوارج زمانه يعني وهابيان مسئله تبرك جستن هست كه بنده در ادامه مطلب به شما اثبات خواهم نمود تبرك جستن حتي به اب دهان رسول الله هم در زمان رسول خدا جايز بوده هست

     قال فوالله ما تنخم رسول الله صلى الله عليه وسلم نخامة الا وقعت في كف رجل منهم فدلك بها وجهه وجلده... وإذا توضأ كادوا يقتتلون على وضوئه.

    اگر پيغمبر آب دهاني مي‌ريخت، صحابه آن را مي‌گرفتند و به لباس و پوست‌شان مي‌ماليدند و وضو هم كه مي‌گرفت به قدري هجوم مي‌آوردند كه نزديك بود يكديگر را بكشند.

    صحيح البخاري، البخاري، ج 3، ص 180

    نووي در شرح مسلم مي‌نويسد:

    فتوضأ فمن نائل بعد ذلك وناضح تبركا بآثاره صلى الله عليه وسلم وقد جاء مبينا في الحديث الآخر فرأيت الناس يأخذون من فضل وضوئه ففيه التبرك بآثار الصالحين واستعمال فضل طهورهم وطعامهم وشرابهم ولباسهم

    اين خودش يك تو دهني است به وهابي‌ها كه حتي دست‌ كشيدن به پرده كعبه را هم حرام مي‌دانند، دست كشيدن به ضريح مطهر نبي مكرم را بدعت مي‌دانند؛ حتي بوسيدن ركن يماني را ولو به قصد تبرك، بدعت و حرام مي‌دانند.

    شرح مسلم، النووي، ج 4، ص 219

     

    برادران شيعه و اهل سنت ديدم كه تبرك جستن به اب دهان رسول حتي در زمان قيد حيات روسل الله هم جايز بوده و نه رسول خدا ص و نه صحابي انرا نفي و ذم نمي كردند اما نمي دانيم چرا بعد از 1400 سال  تابعين محمد بن عبدالوهاب و ابن تيميه هرگونه تبرك و توسل را شرك مي دانند و خرج از اين امر را مرتد مي خوانند و تنا خودشان را مسلمان مي دانند

    حال ايا شما رسول خدا را هم مشكر مي دانيد؟

    آيا شما صحابي را كه دينتان را از انها مي گيرد ايا مشرك و مرتد مي خوانيد؟

     

    منبع: خيمه گاه اباالفضل(ع)

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    سلام
    آفرین توضیحات کامل و جامعی بود.
    ولی من مختصر جواب میدهم
    اولا شما ابتدا بنده را تکفیر کردید و به من اتهامات زیادی وارد کردید!
    شما نمیخواهد در مورد شبکه های اهل سنت به من توضیح دهید من خود این شبکه ها را نگاه میکنم و مناظراتم دیدم که چجوری آقای عباسی بحث ها را آشفته میکرد و از یک موضوع به موضوع دیگری میرفت!
    در ضمن من روایت از کافی دارم شما چه چیز را انکار میکنید!
    دیدید شما در همین اول کار به احادیث ضعیف و جعلی رجوع کردید!
    جواب شما هم همانند جواب سایر شیعیان است و میگویید بدون حدیث نمی شود!! میدانید برای چه؟ چون هیچ آیه ای مبنی بر امامت با نص صریح به عنوان اصلی از اصولتان ندارید و مجبورید به زور به احادیث ربط دهید
    ولی وقتی من دست شمارا از بیان احادیث کوتاه کنم هیچ دلیلی برای اثبات امامتتان نمی ماند!
    "سایت ولی عصر و دروغگویی هایش"
    حتما مطالعه کنید

    پاسخ : عليكم سلام
    جناب عثمان، انقدر تناقض گويي و پارادوكس در كلامتان زياد است كه اگر يك وهابي و هم كيش خودتان مطالبتان را بخواند دچار زدگي مي شود و براي صحه گذاشتن در كلام من استناد به اين جمله كه در ابتدا بنده را مدح مي كنيد و آفرين مي گوييد و تصريح بر اين داريد مطالبم بسيار جامع و كامل هست و اين مدح و ثناي شما يعني مهر بطلان كشيدن بر عقايد شما، متاسفانه باز هم شروع كلام شما به گونه اي بوده كه خودتان را ذم كرديد و همين سطر اول برايمان كفايت مي كند تا مهر بطلاني بر بقيه اباطيل بكشيم اما بهر حال بدنمان نمي ايد رسوايي هاي ديگر شما را نيز مطرح نماييم:
    اينكه فرموديد من شما را تكفير كردم، البته فكر نكنم حتي شما معني تكفير را بدانيد كه چيست وگرنه من شما را تكفير نكردم اما اگر منظورتان اين است كه شما جز خوارج هستيد، بهتر است بدانيد اين ابن عابدين و برخي ديگر از علماي شما هستند كه شما را خارجي مي دانند و نه ما فلذا اين قول شما هم بر باطل هست و اما فرموديد من به شما تهمت زدم كه باز هم دروغي بيش نيست به دو علت اول اينكه تهمت را شما زديد كه در جمله قبلم ثابت كردم زيرا علماي اهل سنت شما را خاجري ناميده اند و شما كفتي من به شما گفتم دوم اينكه اگر من دروغي مي گفتم شما ادله خود را مي اورديد در نتيجه اين كلام شما هم بر باطل است زيرا اتهام زني در كتب ابن تيميه يك امر عادي و پيش فرض هست كه ما به اين موضوع اشنايي داريم و البته با اين صحيفه اخلاقي از دير باز آشنايي داريم.
    در اينكه ان شبكه ها اهل سنت نيستند علماي اهل سنت نيز تصريح داشته اند در نتيجه يا شما خودتان ناصبي هستيد كه از انها طرفداري مي كنيد يا دچار جهل شده ايد اگر دچار جهل هستيد پس توبه كنيد و اگر هم ناصبي هستيد كه ديگر تليفتان مشخص است
    اما اينكه استاد عباسي چگونه كارشناس شما را مضحكه كرد و خودش تصريح بر شكستش داشت بر كسي پوشيده نيست و هنوز هم از دست ما فراري هست، اگر منظورتان از اشفته اين است كه استاد و شيعيان عامه شما و كارشناسانتان را اشفته كرده اند كاملا حق داريد
    شما قبل از اينكه روايت را بخوانيد بنده مفصلا انرا توضيح دادم حالا اگر شجاعتش را داشتيد مطالبم را نقد مي كرديد و فرار شما بمنزله شكست و همچنين عدم بضاعت علمي شما مي باشد
    كدام احاديث ضعيف؟؟؟‌ شما اگر در قول خود صادق بوديد جرات مي كرديد روايتي را كه ضعيف بود را مي اورديد و ضعفش را مشخص مي نموديد گويا مخازن علميتان در حدي نيست كه بحث رجالي كنيد و بيشتر مانند ابوهريره از جيبتان مطالبتان را انتقال مي دهيد
    اينكه شيعه حديث را كنار قران مي داند و شما نيز به ان تصريح داشتيد و اعتراف نموديد يعني اينكه شيعه پيرو قران هست و من ممنون هعستم از شما كه شيعه را يك جامعه كاملا قراني خوانديد اما اينكه شما قران و حديث را از هم جدا مي كنيد ايا مي دانستيد خداوند امثال شما ها را تكفير نموده است؟؟
    حال باز بگويد من شما را تكفير نمودم
    اينكه ما نص قراني براي اثبات امامتمان از قران ايات مختلف داريم در آن هيچ شكي نيست اما سوال من از شما اين است شما كه امامت را از اصول دين مي دانيد و منكرين امامت ابوبكر و عمر را هم كافر مي دانيد و دستور قتل صادر مي كنيد ايا از سنت براي ان امامت دستوري داري؟؟؟؟؟؟؟
    اما وقتي شما براي اثبات رد اثبات امامت شيعه وقتي هيچ نصي نداريد مجبوريد از مناتظره فرار كنيد زيرا ابرويتان بر باد مي رود و به قول امام غزالي اگر عمر از خلافت و امامت و رهبري مولا علي ع سرباز زد به علت درگير شدن با هوا و هوس دنيوي بوده لذا از شما به عنوان پيرو او و سر دادن تفكرات خوارج به عنوان حسبنا كتاب الله بيشتر از اين نيست زيرا خداوند شما را مطرود خوانده
    و جالب تر از همه اينجاست كه وقتي وهابيان نمي توانند يك روايت براي مشروعيت خلفاي خودشان بياورند به ناچار مجبور مي شوند به دروغ و تدليس امامت بلافصل اهل بيت را زير سوال ببرند.
    آييا شما گمان كرده ايد امامت ما مانند خلافت شما فلته هست؟
    راستي چرا جرات نكردي به سوالات من پاسخ دهيد و باز همه مانند تمامي وهابيان از سوالات ما فرار كرديد؟؟؟؟
    آيا شما عثمان و عايشه را كه به هم فحش مي دادند فاسق و رافضي مي دانتيد؟ به نص كلام رسول و همچنين حكم شما
    من منتظر رديه شما بر تمامي مطالبم هستم
    اگر سوادتان زياد شد به ما هم سري بزنيد

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    راستی چرا شما انقد از شبکه های اهل سنت میترسید؟
    این بندگان خدا فقط دارند واقعیت را بیان میکنند وهمش چهارتا شبکه نمیشوند درحالیکه شما صدها شبکه و سایت دارید این همه ترس برای چیست؟
    دیروز چندتا از دروغ های سایت ولی عصر را بیان کرد خیلی جالب بود من اصلا به این سایت اهمیت نمیدانم ولی وقتی سایت را دیدم با خودم گفتم بله منشا سوالات شما اینجاست!!

    پاسخ : سلام عليكم جناب عثمان
    گويا همان طور كه تاريخ براي شما مشتبه شده است، مثل اينكه فضاي مجازي هم براي شما نيز مشتبه شده است جناب وهابي، گويا شما مناظرات برادران شيعه با اقايان وهابي در كانال وهابي كلمه را مشاهده ننموده ايد؟
    حتما شما نديده ايد كه جناب سجودي از يك فردي كه سيكل دارد به نام اقاي شريفي چگونه در مناظره فرار كرد و برنامه پخش مستيقيم را به حالت برنامه ضبطي بردند؟
    گويا شما نديده بوديد كه جناب سجودي چه شكست سنگيني در مناظرات با استاد عباسي خوردند و حتي جرات نكردند عكس استاد را در شبكه خود پخش كنند؟
    گويا خبر نداريد كه استادتان شهاب ابراهيمي گفتند من از عكس دكتر قزويني مي ترسم
    گويا خبر ندارد بعد از شكست سجودي در مقابل استاد عباسي از حالت كارشناس به حالت شيعه هدايت شده تنزل پيدا كرد؟
    براستي كساني كه اينهمه از شيعه مي ترسند و ازشيعه در هراسند و فرار مي كنند چگونه ادعاي شجاعت دارند؟؟؟
    فرموديد اين بنده گان از واقعيت سخن مي گويد بنده از شما سوال مي پرسم كدامين واقعيت؟؟؟
    نكند منظورتان اين است تهمت زنا به ام المومنين عايشه يك واقعيت است؟ نكند اينكه ابوبكر به عايشه تهمت زنا زده اينها از واقعيت است؟
    خوب اگر اصرار داريد اينها را واقعيت جلوه بدهيد مانعي نيست البته از سمت و سوي شما وهابيان مانعي نيست اما از طرف ما بسيار مشكل ساز است كه همين است فرق بين اهل سنت و وهابيت
    شما از كدامين دروغ ها صحبت مي كنيد؟؟؟؟؟؟
    نكند افشاي دروغ ها را از جانب سايت ولي عصر را دروغ مي دانيد؟
    اينكمه دامان عايشه را مبرا مي كند را شما دروغ مي ناميد؟
    فرق شما بين ان كساني كه به عايشه تهمت زدند در چيست جناب عثمان؟
    گرچه از شما انتظاري نيست زيرا وقتي كانال هاي وهابيت دروغ را به شما چهره حقيقت پوشانده اند بايد از شما انتظار داشت كه حقيقت را دروغ بناميد و دروغ را حقيقت
    اينكه اهميت نمي داديد اين نقطه و منشا بسياري خوبي براي حقانيت سايت است زيرا ما براي اثبات حقيقت اهل بيت به سايت ها و كانال هاي شما مي آييم اما شما از ترس حتي بضاعت شنيدن اسم ان كانال هاي شيعه را نداريد فلذا ما از شما سوال مي كني اين همه ترس شما از كانال هاي شيعه در چيست؟ چرا شما از اسم انها هم فراري هستيد؟ چرا حاضر نيستيد اسم انها را بشنويد؟ خود شما با زبان خودتان از ترس نسبت به يك سايت اعتراف نموديد و من ممنون هستم از شما بابت اعترافتان
    واقعا منشا سوالات همان جاست، در واقع آن منشا بوده است كه باعث هدايت بسياري از سلفيان و وهابيان شده است فلذا شما هم اگر جرات كرديد سري به ان سايت بزنيد شايد هدايت شديد

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    سلام


    من اهل سنت هستم و سخنان کفرآمیز شمارا درباره ی الله متعال قبول ندارم!


    از همان جا که فکر کردید من برای الله متعال معاذالله جسم قائلم دروغ و افترایی بیش نیست!


    بهتر است مطلب را بهتر مطالعه میکردید و زود تهمت نمیزدید!


    شما اهل سنت را کافر میدانید در اصول کافیتان نوشته هرکس امامت را قبول نداشته باشد کافر است!


    من هرکس را که به صحابه و ناموس رسول الله(ص) توهین کند و به اهل بیت رسول الله(ص) افترا ببندد رافضی میدانم که از رهبرش عبدالله ابن سبا یهودی پیروی میکند


    در ضمن وهابی به معنی بسیار بخشنده است خدا کند همه ی ما وهابی باشیم!


    در مورد مناظره اگر مایلید من فقط طبق قرآن و عقل بحث میکنم در غیراینصورت معذورم چون شیعیان به احادیث ضعیف و جعلی رجوع میکنند! من به حدیث کاری ندارم


    حالا هرجور راحتید

    پاسخ :


    سلام عليكم


    جناب عثمان شما همين اول با نشان دادن عملكرد تكفير بنده كار خودتان را خراب كرديد زيرا به نص علماي شما وهابيان، تنها اين وهابيان هستند كه مسلمانانند و بقيه اعم از شيعه و سني كافر هستند و اينكه شما سخنان بنده را الوده به كفر دانستيد نقطه عطفي بود كه ما شما را از اهل سنت جدا كنيم و بر همه گان روشن شود شود شما اهل سنت نيستيد بلكه وهابي هستيد


    حال كه ما به نص كلام شما اثبات كرديم وهابي هستيد كار كمي برايمان راحت مي شود زيرا امامتان ابن تيميه قائل بر تجسيم بوده و همچنين شما نيز به پيروي از ايشان قائل بر تجسيم هستيد زيرا تجسيم يك امر الزامي درفرقه استععماري وهابيت هست زيرا تجسيم تفكري هست كه از يهود گرفته شده است و وهابيت نيز تفكري هست كه يهود بهمراهي انگليس ان را بنيان گذاري كرد


    اينكه گفتيد ما اهل سنت را كافر مي دانيم تدليس هست و بنده ممنون هستم كه باز هم به شيعيان تهمت زديد تا باز هم انچجه را كه هستيد را هويدا كنيد


    اولا كه در كافي گفته است اگر كسي از روي جهد اهل بيت را قبول نداشته باشد كافر است و اينجا جهد بمعناي طرد كردن از روي علم يعني اينكه شما از روي علم و اگاهي اهل بيت را قبول نداشته باشيد طرف كافر مي شود اما اين حكم يك حكم كاملا هم قراني هست و هم برگفته از سنت نبوي، اينكه مي گويم برگرفته از قران است بر مي گردد به ايه مودت كه محبت و مودت اهل بيت در طراز رسالت هست و عدم مودت با انها به معناي عدم مقبوليت رسالت هست و عدم مقبوليت رسالت به معناي كفر هست


    ثانيا مي گوييم بر گرفته از سنت هست در اين زمينه روايات بسيار داريم مانند من اطاع عليا فقد اطاعني و من حارب عليا فقد حاربني در نتيجه خروج از مولا نيز به معناي جنگ با رسول هست و جنگ با رسول هم كفر است و اين نيز برگرفته از قران است محمد رسول الله و الذين معه اشدا علي الكفار، گويا شما رسول خدا را هم در دامنه اصول نمي دانيد كه اينگونه ديمي سخن مي گويد؟
    مضاف بر اينكه ما اگر مي خواسيتيم اهل سنت را كافر بداينم و كافر برانيم ديگر نمي گفتيم لا تقولوا اخوانا اهل سنه بل قوالوا انفسنا اهل سنه و يا اينكه مولايمان در شان طرفداران خلفا نمي فرمودند انها اخو لك في الدين هستند


    ثالثا شما كه بدون علم و اگاهي به مطالب شيعه حمله مي كنيد بهتر است كمي مطالب علماي خودتان را مي خوانديد تا اينگونه از رول جهل و ناداني سخن نمي گفتيد زيرا علماي شما نتنها شيعه را بلكه خود اهل سنت را هم كافر مي دانند مانند من انكر خلافت ابوبكر و عمر فقد كفر و يا اينكه من انكر امامت ابوبكر و عمر يقتل يقتل


    خوب حال از شما سوال مي كنم كدامين شيعه هست كه خلافت ابوبكر و عمر را قبول داشته باشد؟ فلذا شما كل شيعه را كافر مي دانيد و مضاف بر اينكه پا را فراتر از اين گذاشته اند و منكرين امامت انها را مي كشند و دستور قتل را صادر مي كنند آيا شيعه چنين فتوايي داده است؟ بهتر است كمي شرم كنيد نسبت به مطالب كه از روي نااگاهي منتظر مي كنيد زيرا كلام شما برگفته نه از قران است و نه از سنت


    خوب بنده از شما سوال مي كنم حال كه شما تهمت زنده گاه و توهين كننده گان به نواميس رسول را رافضي مي دانيد و پيروان يهوديان مي دانيد چرا كانل كلمه را بابت توهين به همسر رسول خدا يعني عايشه كه گفت او مرتكب به مسائل غير اخلاقي شده را تكفير نمي كنيد؟


    مضاف بر اينكه شما با دادن چنين حكمي كه هركس به همسران رسول بي احرامي كند رافضي هست را ناگزيريد عايشه و عثمان را هم رافضي بخوانيد زيرا از طرفي عثمان به عايشه و حفصه مي گويد هاتان فتانتان و از طرفي عايشه هم به عثمان مي گويد اقتلوا نعثل يعني پير مرد يهودي خرفت را بكشيد حال بماند كه رسول خدا فرمودند سباب المسلم فسوق اگر كسي به مسلماني فحش دهد فاسق است، حال من از شما سوال مي كنم كدامين رافضي و فاسق هستند به نقل خود شما و رسول خدا؟ آيا شما جرات داريد حكم هاي خود را هم اينجا حمل كنيد؟


    قبلا پاسخ وهابي را به شما دادم كه معنايش چيست اما دوباره مي گويم شايد نخوانده باشيد، ابن عابدين حنفي در كتاب رد المختار تصريح دارد وهابي همان خوارج زمانه هست و رسول خدا نيز فرمودند خوارج الكلاب من النار، حال از اينكه ما به كسي مي گوييم وهابي در واقع به تعصي از اين است كه ما او را جز خواجرمي دانيم همان طور كه ابن عابدين مي دانست و نه اينكه ما به معناي لغوي ان داشته باشيم


    در مورد مناظره هم بنده به شما درخواست به مناظره داده ام اما نمي دانم چرذا مي ترسيد و فرار مي كنيد ولي قطع به يقين مي دانيد كه فرار بمنزله شكست مي باشد،


    اما شروط شما خود چند نقص بسيار فاحش دارد كه به شرح ذيل مي باشد:


    اولا: شما فرموديد بحثتان بايد طبق قران باشد، بنده نمي دانم اين تفكر انحرافي را از كجا اورده ايد اما اين را مي دانم كه اهل سنت چنين تفكري نداند و چنين مسئله اي فقط در وهابيان موجود هست مضاف بر اينكه كسي كه سنت و قران را از هم جدا كند مصداق ايه نومن ببعض و نكفر ببعض هست و ضمن اينكه امام ذهبي گفته است اگر كسي بگويد فقط قران اين نداي فقط خوارج هست كه گويا شما به تعصي از مولايتان عمر چنين سخني را نقل مي كنيد در صورتي كه خداوند ما را به به سنت ارجاع داده است و در زمان اينچنيني و منازعه ما ره به سمت سنت فراخواني نموده است فروده الي الله و الرسول خوب حال كسي كه سخنش برگفته از قران نيست، تهممت مي زند، دروغ مي گويد چگونه ادعاي قران قران سر مي دهد؟؟؟؟؟؟؟


    ثانيا گفتيد شرط دومتان عقل است: ما در بحث هاي شما چيزي از منطق و عقل نديده ايم جز تكفير كردن شيعيان براستي كسي كه اينگونه سخن مي گويد ايا مي تواند مدعي بر عقل محوري باشد؟


    ثالثا گفتيد شيعيان به احاديث جعلي رجوع مي كنند، كه اين هم دروغي اشكار هست كه باز شما براي فرار از مناظره با بنده متمسك به دروغ و تزوير شده ايد، شما اگر ادعاي مناظره و بحث علمي داريد و در سايتتان ادعا كرده ايد مي خواهيد با سلمان حدادي مناظره كنيد حال چگونه كسي كه بهره اي از علم رجال ندارد ادعاي مناظره مي كند، شما اگر از مقام علمي خود يقين داريد بهتر است برويد كمي علم رجال بخوانيد تا اگر كسي به شما درخواست مناظره زد با بهانه جويي براي خود روزنه فرار ايجاد نكنيد و مضاف بر اينكه باز هم مي گويم كسي كه سنت را از قران جدا مي كند را مي توانيد وصفش را از ايه 150 سوره نساء به بعد بخوانيد كه چيست حال كسي كه اين همه از قران بدور هست و نه از علوئم حديث بهره اي برده و نه از عقل چيزي مي داند چگونه ادعاي مناظره دارد؟؟؟؟؟؟؟


    در اين سايت بروي شما هميشه باز هست و هر وقت جرات مناظره و شجاعت مباحثه در خود ديديد بنده در خدمت شما هستم فلذا بهتر است در سايتتان را تخته كنيد و كسي كه شجاعت براي اثبات فرقه خود يعني وهابيت را ندارد نمي تواند فرياد بر حق بودن سر دهد


    قل هاتوا برهانكم ان كنتم صادقين

    ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
    (^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^) می گوید :

    سلام
    ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
    kheyme133.blogfa.com
    لينك كرديد خبر بديد تا متهم لينك كنيم
    يا علي

    پاسخ : سلام عليكم
    برادرم با افتخار لينك شديد

    سید مرتضی حسینی
    (سید مرتضی حسینی) می گوید :

    امام محمد باقر می فرماید: سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید اگر چه او خود بدان عمل نکند.
    اگر امکان داره لینک من رو تو وبلاگتون قرار بدید و بعد خبر دهید.
    من یک وبلاگ دیگه به نامwww.mortezafa71.blogfa.comدارم که در مورد مسائل پزشکی هست اگر لطف کنید به اون جا هم سر بزنید ممنون میشم.
    یا حق

    پاسخ : سلام عليكم
    سيد جان با افتخار لينك شديد و با تشكر از پيغام شما
    موفق باشيد

    سربازگمنام امام زمان عج
    (سربازگمنام امام زمان عج ) می گوید :

    السلام علیک یااباصالح المهدی
    باعرض سلام خدمت تمامی دوستان امیدوارم زیرسایه مولامان مهدی فاطمه عج همیشه موفق باشید دوستان خوبم امروز کلیپی می خواهم بگذارم به نام خاطره حمیدعلیمی از سوریه / اززبان حاج اقادارستانی اما این کلیپ می خواهد نشان بدهد که اینقدر محبت امام حسین ع زیاده که حتی سنی هارا به خود جذب کرده .واین هم آدرس این کلیپ

    http://www.aparat.com/v/XCv3t
    می خواهم بگویم اینقدر محبت امام علی وحضرت زهراس وامام حسین ع وحضرت زینب س زیاده که حتی سنی ها روبه خود جذب کرده پس ما شیعه اینها هستیم کاش ماهم باسوختنمان وعمل کردن به دستوراتشان کاری کنیم تمام مسیحی ها و سنی ها به طرف حق بگروند که چندروز پیش یک خانم آلمانی که شیعه شده بود نشان داد که گفت : من دینی منطقی تر از شیعه ندیم . دوستان التماس دعا یاعلی

    پاسخ : سلام عليكم
    با تشكر از اظهار لطف شما برادر بزگوارم و اميد وارم شما نيز هميشه در سايه سار ولايت باشيد

    سمانه
    (سمانه) می گوید :

    سلام
    به روزم با(بحث منو یکی از دوستان اهل سنت در رابطه ی آیه اولي‌الامر)

    منتظر حضور شما هستم[گل]

    پاسخ : عليكم سلام
    باتشكر از فراخوان شما دوست گرامي
    موفق باشيد

    سمانه
    (سمانه) می گوید :

    سلام
    ممنون ازینکه هرجا من کامل توضیحو جواب ندادم کاملش کردی. راستش وقتی یکی از اهل تسنن میادو بدحرف میزن و بدون دلیل و سند هرچی دوست داره میگه جوابی نمیدم چون حوصلشونو ندارم فقط واسه اونایی وقت میذارم که حس کنم دنبال تحقیق و حقیقت و متعصب نباشه .ممنون از لطفتون.با افتخار لینک شدید هروقت مطلب جدیدی بذارم دعوتتون میکنم که کمو کاستیای اونو برام کامنت کنین

    پاسخ : عليكم سلام
    باتشكر از حضور شما
    خواهرم انچه كه انجام داديم وظيفه ما بوده بنده نيز شما را لينك نمودم

    ناشناس
    (ناشناس) می گوید :

    هو
    سلام و خسته نباشید
    ممنون از نظرتون
    مد نظر داشته باشید که حضرت لوط ع برای جلوگیری از رواج لواط و انجام گناه و کمتر شدن معاصی دختران خود رو به قوم خود پیشنهاد داد.
    در موضوع ازدواج حضرت ام الکلثوم با عمر اگر مطالب رو با دقت و کامل خونده باشید
    متوجه میشید که باید برای بعضی از شیعیان هم چنین دلایلی اورده بشه که جای هیچگونه شبهه ای و راه فراری نباشه
    یا علی ع

    پاسخ : سلام عليكم
    باتشكر از پاسخ شما
    بزرگوار، براي پاسخ به اين شبه ما بايد ريشه يابي كنيم كه علت و عوال تعميم چنين شبهاتي به چه عنوان هست و هدف مدعيان از فراگير كردن آن اين است كه بر همگان ثابت كنند كه هيچ اختلافي بين مولا علي ع و عمر بن خطاب نبوده و بنده هم در پاسخ گفتم اگر هم انها بتواند امر ازدواج را ثابت كنند به واقع نتوانسته اند فضيلتي براي عمر در نظر بگيرند زيرا اگر ازدواج به منزله فضيلت و منزلت باشد ما بايد قائل بر اين هم باشيم كه ازدواج فرزندان لوز هم با كفار نوعي فضيلت هست زيرا علت ازدواج در ان جريان به مانند ازدواج ام كلثوم تحميلي و اجباري بوده و نه اختياري در نتيجه علت تسامح حضرت لوط به خاطر مصالح بوده فلذا علت تسامح و تساهل مولا نيز به خاطر مصالح بوده و از انجايي كه مولا مع القران هست به دستور ايه 111 سوره يوسف عمل نموده زيرا قران مايه عبرتي براي ايندگان هست
    والسلام علي من اتبع الهدي

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 52
      کل نظرات : 327
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 408
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 155
      بازديد ديروز : 900
      بازديد کننده امروز : 60
      بازديد کننده ديروز : 60
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 2,041
      بازديد ماه : 3,281
      بازديد سال : 31,977
      بازديد کلي : 466,718
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.212.93.234
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    •  شك عمر بن خطاب به نبوت رسول الله ص
    •  اثبات منافق بودن عمر بن خطاب از لسان مولانا گرگيج
    • آيا اخلاق عمر بن خطاب، نبوي بوده است؟
    •  آیا عمربن خطاب ظالم بودند؟
    •  نماز خواندن جناب عمربن الخطاب+تصاویر کتاب
    •  خویشاوندی رسول الله(ص) با عمر بن خطاب
    •  ترک امر رسول الله مساوی است با دخول در جهنم
    • عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت دوم
    •  عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت اول
    مطالب پربازدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • رمضان بر مسلمانان مبارک
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار
    • خوشبختی چیست؟؟ یا خوشبخت کیست؟؟
    • تبريك به مناسبت ميلاد امام زمان
    • تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
    • افتتاح سایت و انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • فطر بر مسلمانان مبارک
    • اطلاعیه: جذب مدیر برای انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • وفات حضرت خدیجه(س) تسلیت باد
    مطالب تصادفی
    • مراد از اهل بيت پيامبر چه كساني هستند
    • يهوديان عمر را به فاروق
    •  عمر بن خطاب اولين رافضي امت رسول الله ص
    • خوشبختی چیست؟؟ یا خوشبخت کیست؟؟
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • ولادت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
    • حضرت فاطمه زهراء يك شعبه‌اي از نفاق
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار
    •  شك عمر بن خطاب به نبوت رسول الله ص
    • آيه مودت و امام علي ع