close
تبلیغات در اینترنت
تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
درباره مــا
بنده كاربر خيمه گاه امادگي مناظره با وهابيت در هر زمينه و موضوعي را دارم دوستاني كه علاقه به مناظره دارند مي توانند با توافق و انتخاب يك موضوع با ما مناظره كنند موضوع اختياري و در دست خودشان هست
موضوعات
نویسندگان
آرشیو
لینک های روزانه
لینک های دوستان
  • خدایا آرامم کن
  • آیشیک
  • عاشقان مهدی عج
  • خیمه گاه حضرت عباس علیه السلام
  • امام زمان
  • گروه جفاس، جان فدایان امام سعادت
  • فدایی مولا مهدی عج
  • جفاس - JFAC
  • بسیجی نترس
  • پایگاه جامع اطلاع رسانی جبهه ی مجازی
  • علمی پژوهشی
  • سايت مقام معظم رهبري حفظه الله تعالي
  • مؤسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر (عج)
  • آنتی وهابی
  • شيعه آرت
  • مکتب الزینب(س)شهرستان رشت
  • یا ابا صالح المهدی ادرکنی
  • ^هيأت خيمةالعباس(عليه السلام) رشت^
  • مسجد امام علی (ع) خرمشهر
  • علی(ع) وارث نبی(ص)
  • کربلایی رسول عموشاهی مکتب البکاء خمینی شهر اصفهان
  • هیئت جوانان حضرت علی اکبر (ع)
  • سايت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • غیور مردان
  • سرباز رهبري پاكستاني
  • القران طریق الحق الجنان
  • پایگاه فاطمیّات
  • فکر ها و نظرها
  • کوچکترين سردار
  • my love
  • مهندس بهداشت حرفه ای
  • دانشجویان آزاد
  • و ناگهان چقدر زود دیــــــــــــر می شود
  • نوازش نسیم
  • کربلایی
  • ببرهای ابی
  • پایگاه فرهنگی محبین گل نرگس
  • گدای فاطمه(س)
  • یااباصالح المهدی
  • خوشنویسی علی
  • سکوت خیانت است صدای مردم صحنه
  • ONLY {N&A}
  • آموزشگاه زبان اندیشه پروران
  • اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابنتیهما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • روزيکـــــــــس
  • موزیک ایرونـــی
  • نظرسنجی
    آيا شما لعن علني خلفا را مي پسنديد؟


    رفیق نظرت درباره سایت چیه؟



    آخرین ارسالی های انجمن

    عنوان پاسخ بازدید توسط
    طراحی سایت کتابفروشی در تهران 0 1 sitecode
    برقراری امنیت در طراحی سایت 0 13 sitecode
    شخصی سازی طراحی سایت 0 13 sitecode
    طراحی سایت مهارت های زندگی 0 16 sitecode
    طراحی سایت فروش دستگاه کارتخوان 0 16 sitecode
    تاثیر گرافیک نامناسب در طراحی سایت 0 17 sitecode
    ​طراحی سایت با قالب پرستاشاپ رایگان 0 17 sitecode
    تاثیر پذیری مشتری از طراحی سایت 0 16 sitecode
    عناصر اصلی طراحی سایت 0 16 sitecode
    معرفی کسب و کار در طراحی سایت 0 16 sitecode
    مالیات طراحی سایت های اینترنتی 0 20 sitecode
    استعلام نماد الکترونیکی در طراحی سایت 0 19 sitecode
    ​طراحی سایت مجتمع اداری – تجاری 1 26 sitecode
    طراحی سایت برنامه نویس با کامپیوتر 0 25 sitecode
    بهترین شرکت طراحی وب سایت 0 27 sitecode
    طراحی سایت صنایع جوش و برش تهران 0 32 sitecode
    لیست شرکت های طراحی وب سایت 0 36 sitecode
    ​درآمد زایی از طریق طراحی سایت تجارت الکترونیک 0 33 sitecode
    ​زیبایی شناسی در طراحی سایت 0 39 sitecode
    انتخاب کلید واژه در طراحی سایت 0 37 sitecode
    ​طراحی سایت خدمات کامپیوتری 0 42 sitecode
    پیوستن به کمپین های طراحی سایت 0 49 sitecode
    ​طراحی سایت جوشکاری 0 46 sitecode
    ​جلب اعتماد کاربران به طراحی سایت 0 48 sitecode
    سه روش آموزش طراحی سایت 0 53 sitecode
    طراحی درگاه پرداخت آنلاین در طراحی سایت 0 60 sitecode
    مزایای بلاگ برای طراحی سایت 0 63 sitecode
    راه اندازی طراحی سایت فروشگاه تجارت الکترونیکی 0 59 sitecode
    طراحی سایت فروش حیوانات 0 64 sitecode
    طراحی سایت شرکت چاپ و تبلیغات 0 67 sitecode


    تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله

    1264 بازدید جمعه 18 مرداد 1392 دینی,شبهات,
    لایک: نتیجــــه : 5 امتیــــاز توســـط 5 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 10

    سلام عليكم

     

    يكي از مشتركات بين فريقين اهل سنت و شيعه و اختلافات انها با خوارج زمانه يعني وهابيان مسئله تبرك جستن هست كه بنده در ادامه مطلب به شما اثبات خواهم نمود تبرك جستن حتي به اب دهان رسول الله هم در زمان رسول خدا جايز بوده هست

     قال فوالله ما تنخم رسول الله صلى الله عليه وسلم نخامة الا وقعت في كف رجل منهم فدلك بها وجهه وجلده... وإذا توضأ كادوا يقتتلون على وضوئه.

    اگر پيغمبر آب دهاني مي‌ريخت، صحابه آن را مي‌گرفتند و به لباس و پوست‌شان مي‌ماليدند و وضو هم كه مي‌گرفت به قدري هجوم مي‌آوردند كه نزديك بود يكديگر را بكشند.

    صحيح البخاري، البخاري، ج 3، ص 180

    نووي در شرح مسلم مي‌نويسد:

    فتوضأ فمن نائل بعد ذلك وناضح تبركا بآثاره صلى الله عليه وسلم وقد جاء مبينا في الحديث الآخر فرأيت الناس يأخذون من فضل وضوئه ففيه التبرك بآثار الصالحين واستعمال فضل طهورهم وطعامهم وشرابهم ولباسهم

    اين خودش يك تو دهني است به وهابي‌ها كه حتي دست‌ كشيدن به پرده كعبه را هم حرام مي‌دانند، دست كشيدن به ضريح مطهر نبي مكرم را بدعت مي‌دانند؛ حتي بوسيدن ركن يماني را ولو به قصد تبرك، بدعت و حرام مي‌دانند.

    شرح مسلم، النووي، ج 4، ص 219

     

    برادران شيعه و اهل سنت ديدم كه تبرك جستن به اب دهان رسول حتي در زمان قيد حيات روسل الله هم جايز بوده و نه رسول خدا ص و نه صحابي انرا نفي و ذم نمي كردند اما نمي دانيم چرا بعد از 1400 سال  تابعين محمد بن عبدالوهاب و ابن تيميه هرگونه تبرك و توسل را شرك مي دانند و خرج از اين امر را مرتد مي خوانند و تنا خودشان را مسلمان مي دانند

    حال ايا شما رسول خدا را هم مشكر مي دانيد؟

    آيا شما صحابي را كه دينتان را از انها مي گيرد ايا مشرك و مرتد مي خوانيد؟

     

    منبع: خيمه گاه اباالفضل(ع)

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    من نمیخواستم شمارا رسوا کنم و تک تک جوابهایتان را که هیچ ربطی به سوال ندارد در وبلاگ بذارم بهتر است پاکشان کنی تا آبروی خودتو بیشتر از این نبردی و دیگرانم گمراه نکردی!!!

    پاسخ : سلام عليكم
    اگر منظروتان از رسوا كردن من هست به طبع اگر من را بخواهيد رسوا كنيد بايد علماي خودتان را رسوا كنيد زيرا مطالب من همه گي بر گرفته از مطالب اهل سنت هست، در نتيجه بنده منتظر هستم مطالبت را در سايت بگذاري تا ببينم چه در چنته داري و چگونه بزرگانتان را رسوا مي كنيد تا ما هم به شما بخنديم

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    پاسخ سوالات شما را در مورد غدیر خواندم
    واقعا برایتان متاسفم!
    بجای اینکه سوال را جواب دهید خودتان در پاسخ سوال مطرح نموده اید و جواب داده اید!!
    خیلی خنده دار است!!
    کاش ابتدا نکته ی مهم را میخواندید!
    البته جواب یکی از سوالات را دادید در مورد شعر بود ولی منبع ننوشته اید!!
    مثال:
    من در سوال اول نوشته ام چرا حضرت علی به غدیر برای خلافت اشاره نکرده و بگوید ای مردم در غدیر با من بیعت کردن؟
    شما در پاسخ نوشته اید:
    از کتاب"الإمامة والسياسة" مدرک آورده ای که نویسنده آن یک شیعه است که بجای نام خود، نام ابن قتیبه را بر روی کتاب نوشته
    پس این جواب تو یک سفسطه و حق پوشی است و ربطی به موضوع ندارد.
    (البته دلایل هم موجود است!!)
    و در ادامه روایاتی مطرح کردی که هیچ ربطی به سوال ندارد!!! این روایات تنها به واقعه غدیر اشاره میکند و ما هم شهادت میدهیم که رسول الله این حرف را در غدیر زده است!!
    من از شما سوال می پرسم کجای این روایت به امر خلافت علی ع اشاره دارد که علی ع به غدیر برای خلافت اشاره کرده؟!
    کجای این روایت به بیعت اشاره دارد؟!!

    پاسخ : عليكم سلام
    جناب عثمان، شما براي من تاسف مي خوريد و علت تاسفتان يقينان به خاطر اين است كه شما را عاجز در پاسخ گذاشتم و رسوايتان كردم بوده است، زماني كه خداوند به شيطان دستور داد بر ادم سجده كند او نيز بر خدا تاسف خورد زيرا به اتش دستور داده است تا بر خاك سجده كند و ارتباط تنگاتنگي بين اين تاسف خوردن ها هست و بنده از شما ميخواهم كمي به خودتان بياييد و مسيرتان را درست انتخاب كنيد، لعلهم يتفكرون

    شما گويا از پاسخ هاي دندان شكن من بسيار متعجب شده ايد و به سوالات مضحك و ساده خود خنده مي كنيد و مشخص است كمر خودتان در زير پاسخ هاي دندان شكن ما شكسته است دوست عزيز
    اي كاش هرگز مطالب من را ريكاوري نمي كرديد و مثل بقيه از دست من فرار مي كرديد اما شما به زعم خودتان امديد 10 پاسخ من را نقد كنيد خودتان را بيشتر مضحكه كرديد و به چالش انداختيد زيرا من منبع شعر را گذاشته ام و شما در روز روشن به مشاهير خود توهين مي كنيد و خود را بسيار ........ مي ناميد جناب عثمان حقير منبع را در همان جا ذكر كردم كه منابع شعر در كتاب تذكره الخواص سبط بن جوزي هست كه ذهبي از او به اماما فقيها واعظا علامة في التاريخ ياد مي كند شعر را اورده البته من منابعي ديگري نيز دارم كه به همان يكي استناد كردم حالا اين مشكل مشاهير خود را درمان كنيد تا اينقدر خودت را مورد تمسخر قرار ندهيد

    بعد در ادامه امده ايد گفتيد بنده به كتاب سياسه ابن قتيبه اشاره نموده ام بلي درست است من به ايشان رجوع كمردم تا در وحله اول به شما اثبات كنم عقيده مولا نسبت به غاصبان و مكتب غصبي سقيفه چيست و سپس عقيده ايشان نسبت به خلافت در مورد غدير را هم بيان كردم گويا شما نخواستيد به ان مطلب اشاره كنيد زيرا ترستان از اين است فرقه كعب الاحباري شما دچار چالش شود
    بعد هم فرموديد كه كتاب الامامه و سياسه كتاب ابن قيبه دينوري نيست و براي يك شيعه هست كه نام قتيبه را جعل نموده، دوست عزيز مثل اينكه شما بسيار دوست داريد مصداق في قلوبهم مرض باشيد زيرا تعداد دروغ هاي شما از انگاستان دست و پايتان خارج شده است و نمي دانم دليل شما براي اين همه دروغ چيست، ايا اينقدر وهابيت باطل است كه متوسل به دروغ مي شويد و دروغتان را بدون اسناد ذكر مي كنيد؟ اسناد شما براي اينكه اين كتاب براي ابن قتيبه نيست را بفرماييد تا ما هم بدانيم، حال تا شما اسناد دروغين خود را بياوريد بنده اجماع علماي اهل سنت را مي اورم تا باز هم مهر بطلاني بر اباطيل شما بزنم

    ابن عربى در كتاب العواصم من القواصم اظهار مى دارد:

    ومن اشد شيء على الناس جاهل عاقل أو مبتدع محتال فأما الجاهل فهو ابن قتيبة فلم يبق ولم يذر للصحابة رسما في كتاب الامامة والسياسة ان صح عنه جميع ما فيه

    از جمله سخت‌ترين و ناگوارترين امور در جامعه يكى انديشمند ناآگاه و ديگرى بدعت گذار حيله گر است؛ اما انديشمند ناآگاه همچون ابن قتيبه است كه در كتاب «الامامة و السياسة» رسم [پرده پوشى ] را در باره صحابه مراعات نكرده؛ اگر نسبت تمام مطالب اين كتاب به او صحيح باشد (در انتساب اصل كتاب به او ترديدي نيست ؛ ولي در صحت همه مطالب تشكيك مي‌كند) .

    إبن العربي، محمد بن عبد الله أبو بكر (متوفاي543هـ)، العواصم من القواصم في تحقيق مواقف الصحابة بعد وفاة النبي صلى الله عليه وسلم، ج 1، ص 261، تحقيق: محب الدين الخطيب - ومحمود مهدي الاستانبولي، ناشر: دار الجيل - لبنان - بيروت، الطبعة: الثانية، 1407هـ - 1987م.

    ************
    دكتر احمد زكى صفوت نويسنده شهير معاصر و استاد زبان عربى در دانشگاه مصر در كتاب جمهرة خطب العرب، در چندين جا مطالبى را از كتاب الإمامة و السياسة نقل و آن را به ابن قتيبه نسبت مى‌دهد.

    وزاد ابن قتيبة في الامامة والسياسة: والله يا أهل العراق ما أظن هؤلاء القوم من أهل الشأم إلا ظاهرين عليكم.

    صفوت، أحمد زكي، جمهرة خطب العرب، ج 1، ص 422، ناشر: المكتبة العلمية - بيروت.

    وزاد ابن قتيبة في الإمامة والسياسة: فرق الله بيني وبينكم وأعقبني بكم من خير لي منكم وأعقبكم

    جمهرة خطب العرب، ج 1، ص 426.

    نص آخر لخطبة طارق. وروي ابن قتيبة هذه الخطبة في الإمامة والسياسة بصورة أخري.

    جمهرة خطب العرب، ج 2، ص 316.

    ****************
    ابن حجر هيثمى در كتاب تطهير الجنان و اللسان.

    ابن حجر الهيثمي، أبو العباس أحمد بن محمد بن علي (متوفاي973هـ)، تطهير الجنان و اللسان، ص72.

    نجم الدين عمر بن محمد مكى مشهور به «ابن فهد» در كتاب اتحاف الورى باخبار امّ‌القرى در ذكر حوادث سال 93هـ، مى نويسد:

    و قال ابومحمد عبدالله بن مسلم ابن قتيبة في كتاب الامامة و السياسة....

    ابن فهد، نجم الدين عمر بن محمد مكى، اتحاف الورى باخبار ام القرى، حوادث سال 93 هـ ق.

    و سپس حكايت دستگيرى «سعيد بن جبير» را به نقل از آن كتاب ذكر مى كند.

    4. قاضى ابوعبدالله تنوزى معروف به «ابن شباط» در كتاب الصلة السمطيه.

    التنوزي، أبو عبد الله، الصلة السمطيه، فصل دوم، باب 34.

    5. تقى الدين فاسى مكى در كتاب العقد الثمين.

    فاسى المكى، تقى الدين، العقد الثمين، ج6، ص72.
    ********************
    تا اينجا مشخص شد كه شما مثل هميشه در حال تدليس كردن هستيد و به جاي نقد مطالب من به مسائل حاشيه اي پرداخته ايد
    *********************
    جناب عثمان اگر شما بگويد اعتقادي به غدير داريد كمي با مباني هاي بزرگان ابن تيميه دچار مشكل مي شويد زيرا او قائل بر غدير نبوده حال شما مي خواهيد بگوييد اين امر اتفاق افتاده است؟ بهتر است كمي به سوالتان دقت كنيد تا اين همه گاف مانند عبدالله حيدري ندهيد شما در همين كامنت و سوالاتتان پرسيديد مولا علي در كجاي تاريخ تصريح داشته اند مردم با من بيعت كرده اند و درباره خلافتش صحبت كرده است، خوب ما هم به شما تصريحات مولا علي ع درباره غدير را اقامه نموديم، حال ما از شما سوال مي كنيم علت شما و دليل شما بر اينكه مولا عقيده اي نسبت به اثبات استخلاف از اين حديث نداشته چيست؟ علت مولا به اقامه اين حديث استخلافت است به دليل كه به موضوع ولايت ايشان تصريح داشته دوم اينكه علماي شما نيز قائل بر نصب ولايت ايشان در اين روز هستند كه مي توانيد به پاسخ سوال دوم من رجوع كنيد
    مسئله بيعت نيز موضوعي جدايي هست كه ان هم باسند صحيح در كتب شما از جان اقاي عمر وارد شدهاست مضاف بر اينكه جعل و نصب الهي نياز به بيعت عموم ندارد كه بخواهد با بيعت مردم منعقد شود زيرا خواست الهي تكوين است و افعال خارجي در محقق شدن ان تاثير گذار نيستند فلذا اين ادعاي شما باطل است و مانند اين است بگويم چه كسي بر رسالت رسول خدا بيعت كرده چون بيعت نكردند رسالت الهي ايشان بر باطل هست
    /***************
    ما منتظر نقد بقيه مطالب هم هستيم مضاف بر اينكه از اين نقد باز هم چيزي جز دروغ در شما يافت نكرديم

    لا امیرالمؤمنین الا علی
    (لا امیرالمؤمنین الا علی) می گوید :

    این عثمان حتی حاضر نیست بیاد وبلاگم و مطلبی که نوشتم و جواب ده سئوال رو بخونه...

    الله اکبر از دست این گمراهان

    پاسخ : بنده دو هفته هست به او درخواست مناظره در انجمن داده ام كه به صورت انلاين مناظره كنيم از من فراري هست دوست عزيزم

    لا امیرالمؤمنین الا علی
    (لا امیرالمؤمنین الا علی) می گوید :

    با جواب دادن صحیح و قانع کننده به 10سئوال غدیر در وبلاگم معلوم شد که علمای جماعت عمریه حاضر نیستند تسلیم این حقیقت شوند ؟ زیرا دکان آنها برای همیشه بسته می شود. دکان طرفداری از دشمنان رسول خدا یعنی ابوبکر و عمر و عثمان و عائشه و حفصه و از این جور افراد غاصب...

    پاسخ : سلام
    با تشكر از شما دوست عزيز
    يقينان حقيقت برايشان روشن شده است اما مصداق ان كساني هستنند كه رسول در جلوي چشمشان حقيقت را نشان داد اما انها به رسول عنگ جادوگر زده اند و الان هم اگر ما واقعيت را به انها نشا مي دهيم به ما فحش و ناسزا مي دهند چرا به صحابي توهين مي كنيم در صورتي كه ما فقط واقعيت تاريخ را مي گويم و با مشتبه كردن امر مي خواهند از واقعيت فرار كنند

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    خواندم حدیث آخرت خیلی افسانه ای بود!!
    اولا در این حدیث بجای دوازده اسم 13 نفر برده شده است!!!
    در وبلاگ سوال را نوشتم در حدیث اول گفته همه خلیفه اند آیا همه ی اینها خلیفه شدن؟!
    در ضمن چرا رسول الله(در همان حدیث اولی) به این اسمایی اشاره نکرد تا نیازی نباشد شما به این حدیث افسانه ای مراجعه کنید؟!

    پاسخ : سلام
    جناب عثمان يعني شما تا اينقدر ميزان سطح علميتان پايين است كه نمي دانيد يك زن در مقام امام جعل نمي شود؟ يا گويا شما علماتان را از جايه ديگر درياف كرده ايد ما خبر نداريم؟
    اما صحبت از افسانه كرده ايد كه بايد خدمتتان عرض كنم انچيزي كه بيشتر شبيه افسانه است سقيفه هست كه بزرگانتان خلافت بلافصل را غصب نمودند و گويا سند ان را هم سه قبضه كرده اند و گويا هنوز نمي دانند مسئله تكوين و امر الله را كسي نمي تواند غصب كند چنان كه قبل از سقيفه نيز اين امر به واسطه سامري گوساله پرست محقق شد،
    علت اينكه در ان حديث چرا رسول خدا به 12 نفر اشاره نكرده است، بلكه بهتر است بدانيد انقدر صحابي جليل قدر كه از منظر شما كلهم عدول هستند سرو صدا كردند تا منافعشان به خطر نيفتد و اين مسئله اي هم هست كه جابر بن سمره نيز به ان اشاره داشته و اين موضوع عدالت صحابي را هم زير سوال مي برد زيرا قران مي فرمايد لا ترفعوا اصواتكم اما صحابي عادل انقدر سر و صدا كردند تا منافعشان در سقيفه به خطر نيفتد لذا مصداق ان نيز در روايت امده است كه خلفا چه كساني هستند كه در همان تاپيك مطرح نمودم خلفا بايد از بني هاشم باشند ولا غير
    اميدوارم كمي از خيال پردازي فاصله بگيريد و بحث علمي كنيد
    حال شما به سوالات ما در همان تاپيك پاسخ نداديد و باز هم مانند اوليائتان از پاسخ فرار كرده ايد، 12 خليفه شما چه كساني هستند؟
    خيلي صريح و واضح پاسخ ما را بدهيد بدون اينكه مثل هميشه فرار كنيد

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    سلام
    اینهمه ادعای مناظره داری چرا به ده سوال غدیر جواب نمیدی؟!
    یا چرا به حدیث دوازده خلیفه جواب نمیدی؟!
    انقد هیچکس نبود گفتیم بیایم پیش شما!!!
    خواهشا خلاصه جواب بده واسه هر سوال ده صفحه ننویس!!!

    پاسخ : عليكم سلام
    بنده كه مانند شما و خدايتان ابن تيميه علم غيب نداشتم تا آدرس سايتتان را بدانم و پاسخ گو باشم، بايد مي امديد درخواست مي زديد تا پاسخ گو باشم، مضاف بر اينكه جنابعالي دست پيشتان را گرفته ايد پس نيفتيد؟؟؟؟؟
    هههههههه، ان كسي كه نمي داند 12 خليفه چه كساني هستند علماي شما هستند و نه ما زيرا بزرگان تان من جمله عسقلاني و ابن جوزي و عيني اندر خم ان 12 نفر بودند مجبور شدن 5 نفر از بني اميه قرض بگيرند، 6 نفر از بني عباس 5 نفر از قريش كه مجموعا 16 نفر و بلكه بيشتر هستند از ان طرف هم بزرگاني چون علامه سيوطي و غيره مي گويند مهدي عج جز 12 نفر هست حال ما نمي دانيم با اين سردر گمي شما چه كنيم
    مضاف بر اينكه در باره 12 خليفه قبلا پستي زده ام مي تواني به انجا رجوع كني و اميدوارم انشا الله هدايت شويد.
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/6/Post/1711
    اين پست را بخوانيد اگر جرات كرديد بيايد در سايت عضو شويد و مناظره كنيد

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    سلام
    از آخر شروع کنم سایتهای شبکه هایمان فیلتر است! شبکه ها را به شدت پارازیت باران میکنند ولی خدارو شکر خانه ی ما جایی است که پارازیت نمیگرد!
    شما وبلاگ بنده را فیلتر نکردید ولی آنها هم آدم هایی مثل شما هستن!!
    در وبلاگ همون حانوم شیعه خیلی زیبا جواب شمارا دادم و تضاد و تناقضات و دروغ گویی ها یتان را آشکار کردم و دلایل خودم را هم ارائه دادم در مورد سوال هایتان! و همچنین ثابت کردم شما قرآن را نمیخوانید و به ختم و نبوت ایمان ندارید و به آیات الله کافر شده اید!!
    ولی متاسفانه این خواهر هم سوالات شما را پاک کرد و هم جوابهای بنده خودتان ببینید!!!
    شما دارید به بزرگان اهل سنت توهین میکنید و این ثابت میکند شما روح سالمی ندارید!!

    پاسخ : عليكم سلام
    شبكه هاي شما همين كه در حال پخش است نشان از مساعد و تعامل صدا و سيما هست و وقتي بخواهند قطع كنند كد گزاري مي كنند و گويا شما از اين امر علمي هم بي بهره هستيد و اينكه پارازيت و نويز مي افتد را هم خودتان جواب داديد كه يقينان به خاطر موقعيت مكاني بد ديگران هست و نه نويز روي سيگنال زيرا اگر نويز بر روي سيگنال باشد اولا ارتباطي با كانل با موقعيت ندارد چون بر خود خطوط هست و از طرفي انها اگر بخواند كانال را كد گذاري مي كنند و ديگر نيازي به نويز نيست و اين را هم ما بنايش را به جهل شما و همچنين بغضتان نسبت به شيعيان مي گذاريم كه اينگونه دروغ مي گوييد و افترا مي بنديد زيرا پارازيت بر روي كانال ارتباطي به موقعيت مكاني دارد
    در مورد اينكه چه كسي كانال شما را مسدود كرده اين يقينان يك امر طبيعي هست زيرا شما از خطوط و قوانين و منشور سازمان خروج كرده ايد و انها هم مسدود كرده اند همان طوري كه سايت ما و خيلي سايت هاي ديگر و در راس سايت ايت الله قزويني كه كور شود هر ان كس نمي تواند ببيند در كشور هاي عربيه مسدود و فيلتر هست پس اين مورد شما اشكال به شما بر مي كردد كه از قوانين خروج كرده ايد و گرفتار تير غيب شديد همان طور كه فرداي قيامت بيشتر صحابي به خاطر خروجشان از وصيت رسول دچار تير غيب مي شوند و در حديث حوض امده جهنمي هستند و همان طور كه در حديث افتراق نيز همه گي جهنمي هستند به جز يك فرقه

    مجدد مي گويم ما كه مثل شما علم غيب نداريم اما از كجا بايد باور كنيم كه اين كار خودتان نبود و سايتتان را مسدود نكرده باشيد تا حربه اي باشد براي تهمت و دروغ بستن به شيعه/ زيرا خودتان هم مي دانيد كه سايتتان ارزشي نداشته تا بخواهد مورد توجه قرار بگيرد
    در مورد نشر اكاذيب شما در سايت ان خواهر شيعي چيزي نديدم، البته از شما انتظاري براي پاسخ ندارم زيرا تا الان چيزي در چنته علمي شما نديدم و مدام در حال فرار هستيد و حال نمي دانم از كدام پاسخ صحبت مي كنيد؟ نكند پاسخ هايتان مثل فرار در اين سايت هست
    اما اينكه چه كسي به نبوت و ختم ان اعتقاد نداشته اين ما نبوديم بلكه خليفه دوم شما عمر بن خطاب بوده كه فرياد ان رجل ليهجر سر مي دهد و كفر خود را امضا مي كند طبق ايات 23 سوره جن و همچنين ايات 150 الي 151 سوره نساء البته ايات در اين زمينه بسيار هست و اميدوارم شما با همين موضوع هم هدايت شويد البته اگر مصداق في قلوبهم مرض نباشيد و همچنين در اينكه عمر اعتقاد داشته پيغمبري ختم نشده و در او ادامه دارد همين بس ك بدعته هايي چون در نماز، اذان، متعه، و عدم انتظار سنت و غيره داشته
    اينكه چه كسي به اهل سنت توهين مي كند ما نيستيم بلكه خود علماي اهل سنت هستند زيرا كلام بنده همه از انها بوده به عنوان مثال: علماي شما اجماع دارند كه عمر گفته حسبنا كتاب الله و از طرفي هم امام ذهبي كه امام علي اطلاق جرح و تعديل اهل سنت هست مي گويد ان كسي كه مي گويد و يا گوينده فقط حسبنا كتاب الله از خوارج هست فلذا او مي گويد عمر پيشواي خوارج هست حال بماند كه رسول خدا چه القابي را براي خوارج در نظر گرفته كه بنده از گفتن ان صرف نظر مي كنم
    و همچنين نگفتيد كه ايا عثمان فاسق هست يا عايشه و يا كدامين رافضي هستند؟
    رسول فرمود سباب المسلم فسوق و شما هم گفتيد توهين به خلفا و ازواج نبي يهني رافضي بودن
    حال عثمان ه عايشه گفته هاتان فتانتان و عايشه هم به عثمان گفته اقتلوا نعثل،
    حال بنده منتظر مي مانم پاسخم را بگيرم كه همش فرار مي كنيد مي توانيد برويد از مفتيان و ماموستا ها سوال كنيد تا پاسخ بگيريد و به ما هم بگويد كه كدامين فاسق و كدامين رافضي هستند؟

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    سلام
    شما انقد از ترس اینکه مبادا دروغ های بیشتری را که گفته اید بیان کنم فیلترم کردید!!!
    آیا این فرار از واقعیت نیست؟!
    شما از من هم میترسید چه برسد به شبکه هایمان!!!

    پاسخ : سلام عليكم
    جناب اقا عثمان باز هم اساس هاي بي اساس شما چند نقد اساسي دارد
    1. بنده مسئول سازمان فيلترينگ و فناوري و اطلاعات و مخابرات كشوري نيستم
    2. گويا شما نيز مانند ابن تيميه لوح محفوظه در دستتان هم كه از غيب خبر داريد
    3. بنده دروغ هاي بسيار فاحش شما را در همين سايت در تبادل نظر و همچنين سايت يكي از خواهران شيعه رسوا نمودم و گمان نمي كنم كه اساسي برايتان باقي مانده باشد تا به ديگران اتهام كذب بزنيد زيرا شما حتي بضاعت رد كردن مطالب من را نداشتيد
    4. شما پيروان حقيقي مولا علي ع را با پيروان مكتب سقيفه اشتباه گرفتيد زيرا اين عمر بن خطاب بوده كه براي فرار از حقيقت و غصب خلافت و ولايت مولا علي ع دست به چماق برده و به هيچ كدام از انصار و مهاجرين رحمي نكردند براي غصب خلافت من جمله سعد بن عباده كه در كوچه ها او را به باد كتك گرفتند
    5. بنده اگر از شما مي ترسيدم هرگز مشتاقانه به شما در خواست براي مناظره نمي دادم فلذا اگر بحث تزوير در كار بود و مي خواستم به شما نيرنگ بزنم مي رفتم بدون درخواست شما را مسدود مي كردم فلذا اين امر نشان از دروغ هاي شما دارد و مهر بطلاني بر همه كذبيات شما دارد و اگر بنده از شما ترس داشتم كه به شما دعوت نمي كرم بياييد براي مناظره و ان كسي كه از مناظره با من فرار كرد اين شما بودي و ترس از حقيقت و واقعيت در شما وجود داشته نه من زيرا از من فرار كردي و چه بسا خودت درخواست مسدوديت داده اي و حال به كسه ديگري افترا مي بنديد كه دروغ گويي در ذات پيروان ابن تيميه هست
    6.بنده از بسياري وهابيان درخواست و دعوت به مناظره دادم اما هيچ كدام سايتشان مسدود نشده است ضمن اينكه انها نيز ماننده شما از ما فرار كردند
    7. ما اگر از كانال هاي شما هم مي ترسيديدم انها را نيز مسدود مي كرديم اما مي بينيد كه باز هست فلذا باز هم افترا بستيد كه اين دروغ ها نيز در شان خودتان و پيروان ابن تيميه هست و به ديگران نسبت ندهيد
    اتمام حجت: اين همه دروغ به ما بستيد و نشان ان دايد كه هيچ چيز در چنته خود در اين 1400 سال نداشته ايد و نخواهيد داشت و اين نشان از بطلان شما و فرقه ساخته شده يهوديت است و اميد وارم كه را درست را پيدا كنيد
    والسلام علي من اتبع الهدي

    عبدالله موحد
    (عبدالله موحد) می گوید :

    با سلام
    انشا الله در مناظره با آقای حسین تاریخچه این کلمه رو ثبت میکنیم
    اما محبتی که شما ذکر کردید غلوی بیش نیست وما با امام علی(رض)اززمان خودش تا حالا دشمن نبودیم بلکه مدعیان محبت علی ومدعیان پیروی از ایشان بودن که آنهارا سوزاند وتا حالا به اسم دوستی دارند به عقیده وایمان امام علی(رض) درلباس دوستی دشمنی میورزند.
    انشا الله بزودی به وبتان خواهم آمد

    پاسخ : سلام عليكم
    اينكه فرموديد محبتي كه ما ذكر كرديم غلوي بيش نيست، نمي دانم از كدامين غلو صحبت مي كنيد؟ اگر منظروتان اين است كه ما بعد رسول به وصيت او عمل كرديم اين غلو هست، كه بايد فاتحه خودتان را خوانيد زيرا يا ايها الذين آمنو در شان ان كساني هست كه اطيعوا الرسول باشند و عدم پيروي از رسول يعني خدشه به ايمان فلذا ايتدلال اوليه شما بر باطل هست و بايد به فكر ايمانتان باشيد
    اما اينكه با مولايمان سيدنا علي ع دشمن بوديد يا نه، اين كاملا يك امري هست كه بايد در عمل از شما ديده شود و نه در حرف فلذا كسي كه با دشمنان مولا علي ع چون معاويه لعنت الله عليه و كساني كه با ايشان جنگيدند مدارا كند يعني دشمني به مولا علي ع فلذا روس لخدا فرمودند فلا يحبني الا مومن فلا يبغضني الا منافق حال اگر مومن هستيد بايد باسخ گو باشيد كه ايا چون رسول خدا تبري از دشمنان مولا مي جوييد يا نه؟
    زيرا رسول فرمودند من حارب عليا فقد حاربني، حال به ما پاسخ گو باشيد چقدر با دشمنان مولا مودت داريد و چقدر با مولا دشمني؟
    و اتفاقا بنده نيز با جملات اخرتان موافق هستم كساني در لباس دوست امده اند اما با مولا دشمني مي كنند مانند ان كساني كه با مولا در غدير پيمان بستند، پيمان رهبري و لايت بستند و بعد بر او خروج كردن، كساني كه باايشان همگام بودند بعد در جمل عليه او بودند، كساني كه خود تصريح بر برتري مولا بر همه صحابي داشتد و بعد در شهادت ايشان سجده بر زمين كردند و همچنين از اين افراد الان نيز موجودند كه ادعاي دوستي دارند اما با دشمنان مولا مودت و محبت بسيار دارند كه صفت چنين ادمهايي بنا بر فرموده رسول اين است كه منافقند كه قران هم مي فرمايد ان المنافقين في درك الاسفل من النار حال به نص صريح شما ان افراد دشمن مولا هستند ايا شما جرات و شجاعت داريد از انها تبري بجوييد يا نه؟ و مثل انها متاع دنيايي شما را دچار لغزش نموده است؟؟؟!!!!
    و در اخر هم به شما مي گويم چرا بعدا مي خواهيد تشريف فرما شويد همين الان عضو شويد و به مناظره با من بياييد بعدا ممكن هست دلسرد شويد و مثل بقيه فرار كنيد عزيز دل!!!!!!

    عثمان
    (عثمان) می گوید :

    سلام من جواب شمارا کامل دادم ولی متاسفانه کد را صحیح وارد نکردم و دوباره رفت اول!!!!!!!!!!!1
    ولی دوباره این را توضیح میدهم در نظر قبلی من با بیان(آفرین بر توضیحات کامل و جامعتان) در واقع شما را بخاطر بیانات ضعیفتان سرزنش کردم به قولی انقد چرت و پرت گفتی مسخرت کردم!!!!
    ببخشید دوباره حوصله ندارم از اول کل توضیحات را بنویسم ان شاالله اگر وقت شد بعدا دوبار می نویسم و جوابت را میدهم

    پاسخ : سلام
    اينكه كد را وارد نكرديد گويا، دستگاه شما نيز مانند دستگاه كارشناسان شما در بكه كلمه هست زيرا اساتيد هم هر وقت مي خواهيم تماس بگيرند دستگاهشان خراب است پس سعي كنيد شماره اندازه تان را درست كنيد تا ديگران به عقايدتان نخندند و مورد مضحكه قرار نكيريد
    گويا، شما علاوه بر اينكه از مباني هاي اعتقادي وهابيت بهره اي ندارد از اوصل ادبيات و دستور زبان نيز بهره اي نبرده ايد، وقتي مي خواهند كسي را سرزنش كنند او را تشويق نمي كندد واز گزاره هاي ديگر استفاده مي كنند و گويا ما اينجا بايد براي شما كلاس اكابر نيز اجرا كنيم تا سواد اكادميك شما را هم بالا ببريم
    اينكه حوصله هم نداريد هم نشان از ضعف روحيه خودتان هست و هم نشان از ضعف علميتان و هم نشان از ضعف مباني هاي وهابيت زيرا مطالبه بنده انقدر برنده بوده كه باعث فراري شدن شما شده است
    در ضمن هر وقت وقت كرديد به ان سوال من پاسخ دهيد كه عايشه بنت ابي بكر فاسق و رافضي هست يا عثمان بن عفان

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی

    تبلیغات
    Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
    ورود به سایت
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 52
      کل نظرات : 327
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 408
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 154
      بازديد ديروز : 900
      بازديد کننده امروز : 60
      بازديد کننده ديروز : 60
      گوگل امروز : 0
      گوگل ديروز: 0
      بازديد هفته : 2,040
      بازديد ماه : 3,280
      بازديد سال : 31,976
      بازديد کلي : 466,717
      اطلاعات شما
      آي پي : 18.212.93.234
      مرورگر :
      سيستم عامل :
    مطالب جدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    •  شك عمر بن خطاب به نبوت رسول الله ص
    •  اثبات منافق بودن عمر بن خطاب از لسان مولانا گرگيج
    • آيا اخلاق عمر بن خطاب، نبوي بوده است؟
    •  آیا عمربن خطاب ظالم بودند؟
    •  نماز خواندن جناب عمربن الخطاب+تصاویر کتاب
    •  خویشاوندی رسول الله(ص) با عمر بن خطاب
    •  ترک امر رسول الله مساوی است با دخول در جهنم
    • عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت دوم
    •  عمر بن خطاب از نگاه اهلش قسمت اول
    مطالب پربازدید
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • رمضان بر مسلمانان مبارک
    • راهپیمایی سایبری علیه بودایی های افراطی میانمار
    • خوشبختی چیست؟؟ یا خوشبخت کیست؟؟
    • تبريك به مناسبت ميلاد امام زمان
    • تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
    • افتتاح سایت و انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • فطر بر مسلمانان مبارک
    • اطلاعیه: جذب مدیر برای انجمن خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • وفات حضرت خدیجه(س) تسلیت باد
    مطالب تصادفی
    • تبرك جستن صحابي به آب دهان رسول الله
    • دعوت به مناظره  با وهابيت، شيعه و سني
    • چت روم تخصصی و خصوصی خیمه گاه اباالفضل(ع)
    • وضو در شیعه درست است یا در اهل سنت
    •  آیا امام علی (ع) خلیفه دوم را بر حق می دانستند؟
    • اجتهاد عمر بن خطاب در خلاف نص صريح قرآن
    • توهين به ام المومنون عايشه رض
    • توهين عمر بن خطاب به رسول الله ص
    • آيا علي ع محاربينش در صفين و جمل و نهروان را تمجيد نموده است
    • مراد از اهل بيت پيامبر چه كساني هستند